digiredo-blogs-nieuwsbrief-media-shutterstock_1193179717

Blogs en
nieuwsberichten

Maandelijks verschijnt er een nieuwe blog van digiRedo. Het onderwerp is altijd actueel voor jou als veterinair ondernemer, praktijkmanager of paraveterinair. Leerzame verhalen of stellingen uit de branche met een digiRedo-twist. Eerlijk en ongefilterd, omdat dat is hoe jij ons kent.

Ondernemen of ondergaan

Ondernemen of ondergaan? Afwachten is niet de beste optie en ook helemaal niet nodig. Met de volgende 8 tips wordt iedere praktijkeigenaar een veterinaire ondernemer.

Lees verder »

Privé: Training De Reis van je Klant

Hoe zorg je er nou voor dat die eigenaar voor jou en jouw praktijk kiest? En, hoe krijg je de klant die het best bij jou past? Dat doe je door je goed te verplaatsen in de klant en in de beleving van jouw praktijk, én door je te beseffen waar je als praktijk werkelijk voor staat.

Lees verder »
digiredo-blogs-nieuwsbrief-media-shutterstock_1193179717

Blogs en nieuwsberichten

Maandelijks verschijnt er een nieuwe blog van digiRedo. Het onderwerp is altijd actueel voor jou als veterinair ondernemer, praktijkmanager  of paraveterinair. Leerzame verhalen of stellingen uit de branche met een digiRedo-twist. Eerlijk en ongefilterd, omdat dat is hoe jij ons kent.

Blogs en
nieuwsberichten

Maandelijks verschijnt er een nieuwe blog van digiRedo. Het onderwerp is altijd actueel voor jou als veterinair ondernemer, praktijkmanager of paraveterinair. Leerzame verhalen of stellingen uit de branche met een digiRedo-twist. Eerlijk en ongefilterd, omdat dat is hoe jij ons kent.

digiredo-blogs-nieuwsbrief-media-shutterstock_1193179717

Ondernemen of ondergaan

Ondernemen of ondergaan? Afwachten is niet de beste optie en ook helemaal niet nodig. Met de volgende 8 tips wordt iedere praktijkeigenaar een veterinaire ondernemer.

Lees verder »

Privé: Training De Reis van je Klant

Hoe zorg je er nou voor dat die eigenaar voor jou en jouw praktijk kiest? En, hoe krijg je de klant die het best bij jou past? Dat doe je door je goed te verplaatsen in de klant en in de beleving van jouw praktijk, én door je te beseffen waar je als praktijk werkelijk voor staat.

Lees verder »