Training en advies

shutterstock_387899734 digiredo- training-en-advies

Training en advies

Training maakt je nóg beter. Beter in dingen die je al goed kunt. Maar ook in datgene waar je nog niet zo goed in bent.

Training verbetert kennis en kunde, van jezelf en van je team. Hoe je communiceert met klanten en collega’s, je social media beheert, je werk effectief organiseert en hoe je optimaal samenwerkt als team. Maar ook hoe je prijzen bepaalt, ondernemend leert denken en weten waar je als praktijk voor staat.

Dit is ons aanbod aan trainingen. Kies de training die het beste bij je past en wij helpen je verder. Met maar één doel: jou en je team nóg beter maken.

Beter worden is een proces

Je kunt niet in één keer op zolder springen. Je leert eerst en daarna pas je het toe. Door te doen word je beter, stap voor stap. Dat is wat wij met jou willen bereiken. Train je met ons, dan mag je dit van ons verwachten:

concrete en voor jou relevante doelen die je met advies of training wilt bereiken
duidelijk actiepunten voor jou en je team na een in-praktijk training
minimaal 1 opvolg-moment, ook na een eenmalige training
een vast aanspreekpunt in ieder trainingstraject

Teamtrainingen

Niets is zo efficiënt als trainen met je hele team. Met elkaar werken aan uitdagingen en problemen die jullie op de werkvloer ervaren. Zo kun je samen oplossingen bedenken en afspreken hoe je deze efficiënt en succesvol gaat implementeren.

Voorafgaand aan een training bespreken we de problematiek die jullie ervaren. Op basis daarvan bepalen we met elkaar welke training daar het best bij past. Dat kan gaan over het beheersen van de werkdruk, over klantgericht werken of over de communicatie binnen het team. 

Veel is mogelijk, zoals je hierna kunt zien. Na de training gaan jullie met concrete actiepunten aan de slag. Een aantal weken later hebben we opnieuw contact om te kijken wat het heeft opgeleverd en of er meer ondersteuning nodig is.

Klantgericht werken

Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.

Reis van de klant

Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?

Haal meer uit je consult

Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet? 

Beter samenwerken (DISC)

Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.

De dynamiek in jouw team

Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.

Plannen en organiseren

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

Haal meer uit je bedrijfsbezoek

Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Gesprekstechnieken

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

Jonge dierenartsen traject

Waar je studie stopt, gaat digiRedo verder
Je staat aan de start van een carrière als practicus. Jij wilt niet alleen een deskundige dierenarts zijn, maar ook een fijne collega die werkt met passie en plezier.
digiRedo biedt je de vaardigheden die daarvoor nodig zijn.

De faculteit heeft je voorbereid op de praktische kant van dit mooie beroep. digiRedo vult dit aan met een speciaal traject voor jonge dierenartsen. Hierbij komen diverse thema’s aan de orde die niet de focus krijgen tijdens je studie, maar wel degelijk essentieel zijn voor een leuke loopbaan.

Op dit moment zijn wij druk met het ontwikkelen van dit traject voor jonge dierenartsen. We hopen begin 2024 te starten met de eerste klas.

Wil jij op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen? Maak je interesse kenbaar via de button.

Open trainingen

Onze open trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor jou als dierenarts, paraveterinair of praktijkmanager. Wij werken in kleine groepen van maximaal 15 personen op onze locatie in Soest. Wij hebben daar een open en inspirerende ruimte, waar je de dagelijkse drukte van de praktijk kan laten varen om je volledig te richten op het vergroten van je kennis en kunde.

We combineren theorie met voorbeelden uit de praktijk. Dat stimuleert interactie, waardoor je ervaringen kunt uitwisselen en met elkaar in gesprek gaat.
Aan het eind van een training ga je met concrete actiepunten naar huis waar je direct mee aan de slag kunt.

Haal meer uit je
bedrijfsbezoek

Datum: 27 september 2023
Duur: 1 dag (+ 30 minuten online)

Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Haal meer uit
je Social media

Datum: 2 november
Duur: 1 dag

Social media is niet meer weg te denken. Iedere praktijk gebruikt Facebook of Instagram. Maar weet je ook waarom? Wat wil je ermee bereiken? En hoe zet je het in, zodat het ook wat oplevert? In 10 stappen krijg jij meer grip op je social media, waarmee je een beter resultaat gaat halen.

Gespreks-
technieken

Datum: 8 november
Duur: 1 dag

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Haal meer uit je
consult

Datum: 16 november 2023
Duur: 0,5 dag

Heb je ook weleens het gevoel dat je tijdens een consult niet alles optimaal kunt invullen? Dat je misschien te weinig tijd hebt voor alles wat belangrijk is? Of dat je soms het gevoel hebt dat je niet helemaal aan de verwachtingen van de klant voldoet?

Dan is het tijd om de training ‘Haal meer uit je consult’ te volgen! Want het perfecte consult is de belangrijkste levensader van jouw praktijk. En laten we eerlijk zijn, consult voeren is het grootste deel van jouw werkzaamheden. Het is dan ook de belangrijkste inkomstenbron van de meeste praktijken.

Grip op je
Prijs

Datum: 13 december 2023
Duur: 0,5 dag

Deze workshop heeft menig dierenarts en praktijkmanager verder geholpen. Hoe ga je om met inflatie, hoe bereken je een kostprijs en hoe bepaal je marges? Een goed prijsbeleid laat zien wie je bent en helpt je met het behalen van je doelen. Kortom, een must voor iedere moderne dierenartsenpraktijk.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dagdeel

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

Digitale marketing
voor de DAP

Datum: nog te plannen
Duur: 3 x 1 dag en 2 x 0,5 dag

Digitale marketing: hoe doe je dat? Hoe zet je je online middelen effectief in, zodat je je klanten ook echt bereikt? Wat ga je vertellen en op welke manier? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief? Hoeveel tijd maak je daarvoor vrij? Hoe meet je het effect en wanneer is het een succes?

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

Plannen en
organiseren

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dag

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

The sky is the
limit

Datum: vanaf 6 maart 2024
Duur: 5 modules

Heb jij de ambitie om je eigen praktijk te starten, er een over te nemen of te associeren? Dan kies je voor het avontuur van een ondernemer. Maar wat betekent dat? Welke vaardigheden heb je nodig als ondernemer en hoe zorg je ervoor dat de praktijk goed blijft presteren, je team gelukkig is en je klant tevreden? Daar gaat deze 5-delige training over. Snuffelen aan het ondernemerschap om er overtuigd voor te kiezen. Deze training is een samenwerking tussen digiRedo, Raadgevers en Van Lanschot.

Advies op maat

Iedere praktijk en ieder team heeft zijn eigen problemen en uitdagingen. Het is verhelderend om hierover te sparren met iemand van buiten de praktijk die jouw problematiek goed begrijpt. Wij doen dit regelmatig. We luisteren, observeren de situatie in de praktijk en benaderen deze vanuit verschillende invalshoeken. Daarmee komen er veel meer mogelijkheden op tafel, waarmee je het probleem kunt aanpakken. 

Sta je voor een moeilijke uitdaging of heb jij een probleem wat je maar niet de baas wordt? Laat het ons weten en we gaan samen aan de slag. We bespreken het en maken een plan hoe dit aan te pakken. Dit is vrijwel altijd maatwerk, afhankelijk van de situatie. De volgende thema’s komen regelmatig voorbij…

Missie, visie
en identiteit

Missie en visie zijn de basis voor de identiteit van je praktijk. Wie ben je, waar sta je voor en wat wil je bereiken? Vragen die niet eenvoudig zijn om te beantwoorden, maar die wel de kern van je bestaan beschrijven. Het laat zien waarom jij anders bent dan de rest.

Het leven van een praktijk met een duidelijke missie, visie en een passende identiteit wordt een stuk makkelijker. Je krijgt de klanten die het best bij je passen en houdt lastige klanten buiten. Dat geldt trouwens ook voor je medewerkers. Het is dus heel belangrijk om dit goed uit te werken. Daar kunnen wij je mee helpen.

Wij nemen je stap voor stap mee in de ontwikkeling van je missie en visie. Daar betrekken we het hele team bij. Uiteindelijk vertalen we dit naar een tastbare identiteit. Zoals een logo en een herkenbare huisstijl. Waarna jij dit, samen met je team, consistent en met trots kunt uitdragen.

Optimalisatie werkprocessen

De dienstverlening van de praktijk is door de jaren sterk veranderd: veterinair is er veel meer mogelijk, de behoefte van de klant is toegenomen, waardoor huisdieren nog beter geholpen kunnen worden. Zo is het werk in de praktijk veelzijdiger en intensiever geworden.

De manier van werken is hier echter onvoldoende op aangepast. Veel werk wordt ad-hoc verdeeld, waarbij de focus meer ligt op het vervullen van de wensen van de klant dan op het efficiënt uitvoeren van het werk. Terwijl juist dat laatste tot een betere kwaliteit dienstverlening en een hogere klanttevredenheid leidt.

Door de huidige werkwijze te observeren, gesprekken met medewerkers en diverse cijfermatige analyses krijgen we een indruk van de werkefficiëntie in jouw praktijk. Samen maken we een plan op maat, waarmee je jouw werkprocessen kunt optimaliseren, wat leidt tot meer efficiënte en meer werkplezier voor het hele team.

Teamcoaching

Om goede zorg te kunnen leveren heb je een team nodig dat optimaal functioneert. Een team dat goed samenwerkt, vertrouwen heeft en discussies aan durft te gaan om tot de beste oplossing te komen. Daarnaast wil je dat alle teamleden betrokken zijn bij de praktijk, hun verantwoordelijkheid nemen en elkaar motiveren en corrigeren. 

De dynamiek in een team wordt beïnvloedt door factoren die een negatief effect kunnen hebben op de sfeer, de samenwerking en uiteindelijk op de prestaties van het team. Denk aan een hoge werkdruk, roddelen, elkaar niet aanspreken of het gebrek aan afspraken en gezamenlijke doelen.

Teamcoaching helpt je met het analyseren van de problematiek en het benoemen van pijnpunten. Pas wanneer je dit tastbaar maakt kun je op zoek naar een oplossing. Onder begeleiding van onze teamcoach kun je de teamprestatie verbeteren en het werkgeluk verhogen.

Masterclass

Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.

De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.

Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.

Volg ons ook op social media

Keuzestress?

Je bent nu vast benieuwd wat digiRedo voor jou kan betekenen. Maar mogelijk weet je niet wat het best past bij jouw situatie. Moet je nu een training op de praktijk organiseren of past een adviestraject op maat beter bij jouw problematiek?

Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een het goed plannen en organiseren van het werk, het verbeteren van de samenwerking binnen je team of het ontwikkelen van een onderscheidende missie en visie, wij stemmen onze hulp perfect af op jouw wensen en behoeften. 

Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?

shutterstock_387899734 digiredo- training-en-advies

Training en advies

Training maakt je nóg beter. Beter in dingen die je al goed kunt. Maar ook in datgene waar je nog niet zo goed in bent.

Training verbetert kennis en kunde, van jezelf en van je team. Hoe je communiceert met klanten en collega’s, je social media beheert, je werk effectief organiseert en hoe je optimaal samenwerkt als team. Maar ook hoe je prijzen bepaalt, ondernemend leert denken en weten waar je als praktijk voor staat.

Dit is ons aanbod aan trainingen. Kies de training die het beste bij je past en wij helpen je verder. Met maar één doel: jou en je team nóg beter maken.

Beter worden is een proces

Je kunt niet in één keer op zolder springen. Je leert eerst en daarna pas je het toe. Door te doen word je beter, stap voor stap. Dat is wat wij met jou willen bereiken. Train je met ons, dan mag je dit van ons verwachten:

concrete en voor jou relevante doelen die je met advies of training wilt bereiken
duidelijk actiepunten voor jou en je team na een in-praktijk training
minimaal 1 opvolg-moment, ook na een eenmalige training
een vast aanspreekpunt in ieder trainingstraject

In praktijktraining

Niets is zo efficiënt als trainen met je hele team. Met elkaar werken aan uitdagingen en problemen die jullie op de werkvloer ervaren. Zo kun je samen oplossingen bedenken en afspreken hoe je deze efficiënt en succesvol gaat implementeren.

Voorafgaand aan een training bespreken we de problematiek die jullie ervaren. Op basis daarvan bepalen we met elkaar welke training daar het best bij past. Dat kan gaan over het beheersen van de werkdruk, over klantgericht werken of over de communicatie binnen het team. 

Veel is mogelijk, zoals je hierna kunt zien. Na de training gaan jullie met concrete actiepunten aan de slag. Een aantal weken later hebben we opnieuw contact om te kijken wat het heeft opgeleverd en of er meer ondersteuning nodig is.

Klantgericht werken

Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.

Reis van de klant

Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?

Haal meer uit je consult

Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet? 

Beter samenwerken (DISC)

Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.

De dynamiek in jouw team

Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.

Plannen en organiseren

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

Haal meer uit je bedrijfsbezoek

Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Gesprekstechnieken

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdekt hoe je de de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

Jonge dierenartsen traject

Waar je studie stopt, gaat digiRedo verder
Je staat aan de start van een carrière als practicus. Jij wilt niet alleen een deskundige dierenarts zijn, maar ook een fijne collega die werkt met passie en plezier.
digiRedo biedt je de vaardigheden die daarvoor nodig zijn.

De faculteit heeft je voorbereid op de praktische kant van dit mooie beroep. digiRedo vult dit aan met een speciaal traject voor jonge dierenartsen. Hierbij komen diverse thema’s aan de orde die niet de focus krijgen tijdens je studie, maar wel degelijk essentieel zijn voor een leuke loopbaan.

Op dit moment zijn wij druk met het ontwikkelen van dit traject voor jonge dierenartsen. We hopen begin 2024 te starten met de eerste klas.

Wil jij op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen? Maak je interesse kenbaar via de button.

Open trainingen

Onze open trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor jou als dierenarts, paraveterinair of praktijkmanager. Wij werken in kleine groepen van maximaal 15 personen op onze locatie in Soest. Wij hebben daar een open en inspirerende ruimte, waar je de dagelijkse drukte van de praktijk kan laten varen om je volledig te richten op het vergroten van je kennis en kunde.

We combineren theorie met voorbeelden uit de praktijk. Dat stimuleert interactie, waardoor je ervaringen kunt uitwisselen en met elkaar in gesprek gaat.
Aan het eind van een training ga je met concrete actiepunten naar huis waar je direct mee aan de slag kunt.

Haal meer uit je
bedrijfsbezoek

Datum: 27 september 2023
Duur: 1 dag (+ 30 minuten online)

Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Haal neer uit je sociale media

Datum: 2 november
Duur: 1 dag

Social media is niet meer weg te denken. Iedere praktijk gebruikt Facebook of Instagram. Maar weet je ook waarom? Wat wil je ermee bereiken? En hoe zet je het in, zodat het ook wat oplevert? In 10 stappen krijg jij meer grip op je social media, waarmee je een beter resultaat gaat halen.

Gesprekstechnieken

Datum: 8 november
Duur: 1 dag

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Haal meer uit je consult

Datum: 16 november 2023
Duur: 0,5 dag

Heb je ook weleens het gevoel dat je tijdens een consult niet alles optimaal kunt invullen? Dat je misschien te weinig tijd hebt voor alles wat belangrijk is? Of dat je soms het gevoel hebt dat je niet helemaal aan de verwachtingen van de klant voldoet?

Dan is het tijd om de training ‘Haal meer uit je consult’ te volgen! Want het perfecte consult is de belangrijkste levensader van jouw praktijk. En laten we eerlijk zijn, consult voeren is het grootste deel van jouw werkzaamheden. Het is dan ook de belangrijkste inkomstenbron van de meeste praktijken.

Grip op je
prijs

Datum: 13 december 2023
Duur: 0,5 dag

Deze workshop heeft menig dierenarts en praktijkmanager verder geholpen. Hoe ga je om met inflatie, hoe bereken je een kostprijs en hoe bepaal je marges? Een goed prijsbeleid laat zien wie je bent en helpt je met het behalen van je doelen. Kortom, een must voor iedere moderne dierenartsenpraktijk.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dagdeel

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

The sky is the limit

Datum: vanaf 6 maart 2024
Duur: 5 modules

Heb jij de ambitie om je eigen praktijk te starten, er een over te nemen of te associeren? Dan kies je voor het avontuur van een ondernemer. Maar wat betekent dat? Welke vaardigheden heb je nodig als ondernemer en hoe zorg je ervoor dat de praktijk goed blijft presteren, je team gelukkig is en je klant tevreden? Daar gaat deze 5-delige training over. Snuffelen aan het ondernemerschap om er overtuigd voor te kiezen. Deze training is een samenwerking tussen digiRedo, Raadgevers en Van Lanschot.

Plannen en
organiseren

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dag

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

Personeel vinden, binden & ontvingen

Datum: 10 en 31 mei 2022
Duur: 2 x 1 dag

De uitdaging van vandaag: personeel vinden en voor lange tijd aan je praktijk binden. Dat begint met goed weten wie je bent als praktijk en wie er bij je passen. Heb je iemand gevonden start de volgende uitdaging: hoe zorg je ervoor dat zij of hij werkgeluk ervaart en waarde voor de praktijk creëert? Maar ook als het niet blijkt te werken, hoe ga je uit elkaar? Al deze aspecten komen uitgebreid aan bod in deze 2-daagse training.

Marketing in de DAP

Datum: nog te plannen
Duur: 3 x 1 dag en 2 x 0,5 dag

Digitale marketing: hoe doe je dat? Hoe zet je je online middelen effectief in, zodat je je klanten ook echt bereikt? Wat ga je vertellen en op welke manier? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief? Hoeveel tijd maak je daarvoor vrij? Hoe meet je het effect en wanneer is het een succes?

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

Advies op maat

Iedere praktijk en ieder team heeft zijn eigen problemen en uitdagingen. Het is verhelderend om hierover te sparren met iemand van buiten de praktijk die jouw problematiek goed begrijpt. Wij doen dit regelmatig. We luisteren, observeren de situatie in de praktijk en benaderen deze vanuit verschillende invalshoeken. Daarmee komen er veel meer mogelijkheden op tafel, waarmee je het probleem kunt aanpakken. 

Sta je voor een moeilijke uitdaging of heb jij een probleem wat je maar niet de baas wordt? Laat het ons weten en we gaan samen aan de slag. We bespreken het en maken een plan hoe dit aan te pakken. Dit is vrijwel altijd maatwerk, afhankelijk van de situatie. De volgende thema’s komen regelmatig voorbij…

Missie, visie en identiteit

Missie en visie zijn de basis voor de identiteit van je praktijk. Wie ben je, waar sta je voor en wat wil je bereiken? Vragen die niet eenvoudig zijn om te beantwoorden, maar die wel de kern van je bestaan beschrijven. Het laat zien waarom jij anders bent dan de rest.

Het leven van een praktijk met een duidelijke missie, visie en een passende identiteit wordt een stuk makkelijker. Je krijgt de klanten die het best bij je passen en houdt lastige klanten buiten. Dat geldt trouwens ook voor je medewerkers. Het is dus heel belangrijk om dit goed uit te werken. Daar kunnen wij je mee helpen.

Wij nemen je stap voor stap mee in de ontwikkeling van je missie en visie. Daar betrekken we het hele team bij. Uiteindelijk vertalen we dit naar een tastbare identiteit. Zoals een logo en een herkenbare huisstijl. Waarna jij dit, samen met je team, consistent en met trots kunt uitdragen.

Optimalisatie werkprocessen

De dienstverlening van de praktijk is door de jaren sterk veranderd: veterinair is er veel meer mogelijk, de behoefte van de klant is toegenomen, waardoor huisdieren nog beter geholpen kunnen worden. Zo is het werk in de praktijk veelzijdiger en intensiever geworden.

De manier van werken is hier echter onvoldoende op aangepast. Veel werk wordt ad-hoc verdeeld, waarbij de focus meer ligt op het vervullen van de wensen van de klant dan op het efficiënt uitvoeren van het werk. Terwijl juist dat laatste tot een betere kwaliteit dienstverlening en een hogere klanttevredenheid leidt.

Door de huidige werkwijze te observeren, gesprekken met medewerkers en diverse cijfermatige analyses krijgen we een indruk van de werkefficiëntie in jouw praktijk. Samen maken we een plan op maat, waarmee je jouw werkprocessen kunt optimaliseren, wat leidt tot meer efficiënte en meer werkplezier voor het hele team.

Teamcoaching

Om goede zorg te kunnen leveren heb je een team nodig dat optimaal functioneert. Een team dat goed samenwerkt, vertrouwen heeft en discussies aan durft te gaan om tot de beste oplossing te komen. Daarnaast wil je dat alle teamleden betrokken zijn bij de praktijk, hun verantwoordelijkheid nemen en elkaar motiveren en corrigeren. 

De dynamiek in een team wordt beïnvloedt door factoren die een negatief effect kunnen hebben op de sfeer, de samenwerking en uiteindelijk op de prestaties van het team. Denk aan een hoge werkdruk, roddelen, elkaar niet aanspreken of het gebrek aan afspraken en gezamenlijke doelen.

Teamcoaching helpt je met het analyseren van de problematiek en het benoemen van pijnpunten. Pas wanneer je dit tastbaar maakt kun je op zoek naar een oplossing. Onder begeleiding van onze teamcoach kun je de teamprestatie verbeteren en het werkgeluk verhogen.

Masterclass

Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.

De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.

Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.

Training &
advies

Training maakt je nóg beter. Beter in dingen die je al goed kunt. Maar ook in datgene waar je nog niet zo goed in bent.

Training verbetert kennis en kunde, van jezelf en van je team. Hoe je communiceert met klanten en collega’s, je social media beheert, je werk effectief organiseert en hoe je optimaal samenwerkt als team. Maar ook hoe je prijzen bepaalt, ondernemend leert denken en weten waar je als praktijk voor staat.

Dit is ons aanbod aan trainingen. Kies de training die het beste bij je past en wij helpen je verder. Met maar één doel: jou en je team nóg beter maken.

shutterstock_387899734 digiredo- training-en-advies

Beter worden is een proces

Je kunt niet in één keer op zolder springen. Je leert eerst en daarna pas je het toe. Door te doen word je beter, stap voor stap. Dat is wat wij met jou willen bereiken. Train je met ons, dan mag je dit van ons verwachten:

concrete en voor jou relevante doelen die je met advies of training wilt bereiken
duidelijk actiepunten voor jou en je team na een in-praktijk training
minimaal 1 opvolg-moment, ook na een eenmalige training
een vast aanspreekpunt in ieder trainingstraject

In praktijktraining

Niets is zo efficiënt als trainen met je hele team. Met elkaar werken aan uitdagingen en problemen die jullie op de werkvloer ervaren. Zo kun je samen oplossingen bedenken en afspreken hoe je deze efficiënt en succesvol gaat implementeren.

Voorafgaand aan een training bespreken we de problematiek die jullie ervaren. Op basis daarvan bepalen we met elkaar welke training daar het best bij past. Dat kan gaan over het beheersen van de werkdruk, over klantgericht werken of over de communicatie binnen het team. 

Veel is mogelijk, zoals je hierna kunt zien. Na de training gaan jullie met concrete actiepunten aan de slag. Een aantal weken later hebben we opnieuw contact om te kijken wat het heeft opgeleverd en of er meer ondersteuning nodig is.

Klantgericht werken

Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.

Reis van de klant

Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?

Haal meer uit je consult

Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet? 

Beter samenwerken (DISC)

Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.

De dynamiek in jouw team

Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.

Plannen en organiseren

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

Haal meer uit je bedrijfsbezoek

eer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Gesprekstechnieken

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

Jonge dierenartsen traject

Waar je studie stopt, gaat digiRedo verder
Je staat aan de start van een carrière als practicus. Jij wilt niet alleen een deskundige dierenarts zijn, maar ook een fijne collega die werkt met passie en plezier.
digiRedo biedt je de vaardigheden die daarvoor nodig zijn.

De faculteit heeft je voorbereid op de praktische kant van dit mooie beroep. digiRedo vult dit aan met een speciaal traject voor jonge dierenartsen. Hierbij komen diverse thema’s aan de orde die niet de focus krijgen tijdens je studie, maar wel degelijk essentieel zijn voor een leuke loopbaan.

Op dit moment zijn wij druk met het ontwikkelen van dit traject voor jonge dierenartsen. We hopen begin 2024 te starten met de eerste klas.

Wil jij op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen? Maak je interesse kenbaar via de button.

Open trainingen

Onze open trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor jou als dierenarts, paraveterinair of praktijkmanager. Wij werken in kleine groepen van maximaal 15 personen op onze locatie in Soest. Wij hebben daar een open en inspirerende ruimte, waar je de dagelijkse drukte van de praktijk kan laten varen om je volledig te richten op het vergroten van je kennis en kunde.

We combineren theorie met voorbeelden uit de praktijk. Dat stimuleert interactie, waardoor je ervaringen kunt uitwisselen en met elkaar in gesprek gaat.
Aan het eind van een training ga je met concrete actiepunten naar huis waar je direct mee aan de slag kunt.

Haal meer uit je
bedrijfsbezoek

Datum: 27 september 2023
Duur: 1 dag (+ 30 minuten online)

Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.

Haal meer uit je Social media

Datum: 2 november
Duur: 1 dag

Social media is niet meer weg te denken. Iedere praktijk gebruikt Facebook of Instagram. Maar weet je ook waarom? Wat wil je ermee bereiken? En hoe zet je het in, zodat het ook wat oplevert? In 10 stappen krijg jij meer grip op je social media, waarmee je een beter resultaat gaat halen.

Gesprekstechnieken

Datum: 8 november
Duur: 1 dag

Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.

Haal meer uit je
consult

Datum: 16 november 2023
Duur: 0,5 dag

Heb je ook weleens het gevoel dat je tijdens een consult niet alles optimaal kunt invullen? Dat je misschien te weinig tijd hebt voor alles wat belangrijk is? Of dat je soms het gevoel hebt dat je niet helemaal aan de verwachtingen van de klant voldoet?

Dan is het tijd om de training ‘Haal meer uit je consult’ te volgen! Want het perfecte consult is de belangrijkste levensader van jouw praktijk. En laten we eerlijk zijn, consult voeren is het grootste deel van jouw werkzaamheden. Het is dan ook de belangrijkste inkomstenbron van de meeste praktijken.

Grip op je
prijs

Datum: 13 december 2023
Duur: 0,5 dag

Deze workshop heeft menig dierenarts en praktijkmanager verder geholpen. Hoe ga je om met inflatie, hoe bereken je een kostprijs en hoe bepaal je marges? Een goed prijsbeleid laat zien wie je bent en helpt je met het behalen van je doelen. Kortom, een must voor iedere moderne dierenartsenpraktijk.

The sky is the
limit

Datum: vanaf 6 maart
Duur: 5 modules

Heb jij de ambitie om je eigen praktijk te starten, er een over te nemen of te associeren? Dan kies je voor het avontuur van een ondernemer. Maar wat betekent dat? Welke vaardigheden heb je nodig als ondernemer en hoe zorg je ervoor dat de praktijk goed blijft presteren, je team gelukkig is en je klant tevreden? Daar gaat deze 5-delige training over. Snuffelen aan het ondernemerschap om er overtuigd voor te kiezen. Deze training is een samenwerking tussen digiRedo, Raadgevers en Van Lanschot.

Grip op je Prijs
Rundveepraktijken

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dagdeel

Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs. 

Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.

Plannen en organiseren

Datum: nog te plannen
Duur: 1 dag

De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.

Marketing voor
de DAP

Datum: nog te plannen
Duur: 3 x 1 dag en 2 x 0,5 dag

Digitale marketing: hoe doe je dat? Hoe zet je je online middelen effectief in, zodat je je klanten ook echt bereikt? Wat ga je vertellen en op welke manier? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief? Hoeveel tijd maak je daarvoor vrij? Hoe meet je het effect en wanneer is het een succes?

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

Advies op maat

Iedere praktijk en ieder team heeft zijn eigen problemen en uitdagingen. Het is verhelderend om hierover te sparren met iemand van buiten de praktijk die jouw problematiek goed begrijpt. Wij doen dit regelmatig. We luisteren, observeren de situatie in de praktijk en benaderen deze vanuit verschillende invalshoeken. Daarmee komen er veel meer mogelijkheden op tafel, waarmee je het probleem kunt aanpakken. 

Sta je voor een moeilijke uitdaging of heb jij een probleem wat je maar niet de baas wordt? Laat het ons weten en we gaan samen aan de slag. We bespreken het en maken een plan hoe dit aan te pakken. Dit is vrijwel altijd maatwerk, afhankelijk van de situatie. De volgende thema’s komen regelmatig voorbij…

Missie, visie
en identiteit

Missie en visie zijn de basis voor de identiteit van je praktijk. Wie ben je, waar sta je voor en wat wil je bereiken? Vragen die niet eenvoudig zijn om te beantwoorden, maar die wel de kern van je bestaan beschrijven. Het laat zien waarom jij anders bent dan de rest.

Het leven van een praktijk met een duidelijke missie, visie en een passende identiteit wordt een stuk makkelijker. Je krijgt de klanten die het best bij je passen en houdt lastige klanten buiten. Dat geldt trouwens ook voor je medewerkers. Het is dus heel belangrijk om dit goed uit te werken. Daar kunnen wij je mee helpen.

Wij nemen je stap voor stap mee in de ontwikkeling van je missie en visie. Daar betrekken we het hele team bij. Uiteindelijk vertalen we dit naar een tastbare identiteit. Zoals een logo en een herkenbare huisstijl. Waarna jij dit, samen met je team, consistent en met trots kunt uitdragen.

Optimalisatie werkprocessen

De dienstverlening van de praktijk is door de jaren sterk veranderd: veterinair is er veel meer mogelijk, de behoefte van de klant is toegenomen, waardoor huisdieren nog beter geholpen kunnen worden. Zo is het werk in de praktijk veelzijdiger en intensiever geworden.

De manier van werken is hier echter onvoldoende op aangepast. Veel werk wordt ad-hoc verdeeld, waarbij de focus meer ligt op het vervullen van de wensen van de klant dan op het efficiënt uitvoeren van het werk. Terwijl juist dat laatste tot een betere kwaliteit dienstverlening en een hogere klanttevredenheid leidt.

Door de huidige werkwijze te observeren, gesprekken met medewerkers en diverse cijfermatige analyses krijgen we een indruk van de werkefficiëntie in jouw praktijk. Samen maken we een plan op maat, waarmee je jouw werkprocessen kunt optimaliseren, wat leidt tot meer efficiënte en meer werkplezier voor het hele team.

Teamcoaching

Om goede zorg te kunnen leveren heb je een team nodig dat optimaal functioneert. Een team dat goed samenwerkt, vertrouwen heeft en discussies aan durft te gaan om tot de beste oplossing te komen. Daarnaast wil je dat alle teamleden betrokken zijn bij de praktijk, hun verantwoordelijkheid nemen en elkaar motiveren en corrigeren. 

De dynamiek in een team wordt beïnvloedt door factoren die een negatief effect kunnen hebben op de sfeer, de samenwerking en uiteindelijk op de prestaties van het team. Denk aan een hoge werkdruk, roddelen, elkaar niet aanspreken of het gebrek aan afspraken en gezamenlijke doelen.

Teamcoaching helpt je met het analyseren van de problematiek en het benoemen van pijnpunten. Pas wanneer je dit tastbaar maakt kun je op zoek naar een oplossing. Onder begeleiding van onze teamcoach kun je de teamprestatie verbeteren en het werkgeluk verhogen.

Masterclass

Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.

De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.

Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.

Volg ons ook op social media

Keuzestress?

Je bent nu vast benieuwd wat digiRedo voor jou kan betekenen. Maar mogelijk weet je niet wat het best past bij jouw situatie. Moet je nu een training op de praktijk organiseren of past een adviestraject op maat beter bij jouw problematiek?

Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een het goed plannen en organiseren van het werk, het verbeteren van de samenwerking binnen je team of het ontwikkelen van een onderscheidende missie en visie, wij stemmen onze hulp perfect af op jouw wensen en behoeften. 

Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?