Marketing
Of het nu druk of rustig is, goede marketing is essentieel voor de continuïteit van je praktijk. Het helpt je aan nieuwe klanten als dat nodig is, maar kan ook de drukte in de praktijk beter beheersbaar maken.
Wij helpen je met alle facetten van marketing voor de DAP; van het ontwerp van je logo en huisstijl, via de ontwikkeling van je website en je digitale nieuwsbrief tot aan de productie van je folders en de organisatie van een open dag.
Daarom doe jij aan marketing
Klanten vinden en binden
Met goede marketing vind je nieuwe klanten. Via je website, je social mediakanalen of een column in de plaatselijke krant krijgen diereigenaren een eerste indruk van je, nog voor ze een voet binnen de praktijk zetten.
Richt je je liever op je bestaande klanten? Met een digitale nieuwsbrief of door direct mail kun je je klanten aanspreken om naar de praktijk te komen voor bijvoorbeeld een gebitscontrole of seniorencheck.
Zelfs bij een klantenstop is goede marketing en communicatie essentieel om deze vervelende beslissing uit te leggen.
Meten is weten
Wanneer je gericht aan marketing doet, wil je natuurlijk weten wat het effect van je activiteiten is. Welk informatie spreekt je klanten aan? Waar reageren ze op en wat laten ze links liggen? Hoeveel impact heeft een campagne op juist die klant die je wilt bereiken? Hoe vaak wordt je website bezocht en wat is het gedrag van de bezoekers?
Meten geeft inzage in hoe jouw informatie door je klanten gebruikt wordt. Het leert je wat wel en wat niet succesvol is. ‘Meten is weten’ is niet voor niets een oud adagium.
Identiteit van de praktijk
De identiteit van de praktijk vertelt wie je bent en waar je voor staat. Het is essentieel dat je deze identiteit consistent uitstraalt, bij elk contact dat een klant met je heeft. Dat geldt voor klanten die bij je in de praktijk staan, maar ook voor alle indirecte contacten. Zoals op je website of via een praktijkfolder.
Alle communicatiekanalen moeten moeten op elkaar aansluiten. Dit kan alleen wanneer je goed over je identiteit hebt nagedacht en wanneer dit professioneel wordt vertaald naar elementen die jouw identiteit vertegenwoordigen. Zoals een sterk logo, mooie huisstijl en passende tone-of-voice.
Jouw nieuwe website
Je website is een van de belangrijkste communicatiemiddelen van de praktijk. Wanneer eigenaren een dierenarts nodig hebben, kijken ze eerst online. Wel fijn als ze dan bij jouw website uitkomen.
Naast vindbaar moet je website representatief zijn voor wie jij bent als praktijk. Dat kun je natuurlijk vertellen, maar dat moeten de bezoekers vooral ook voelen. De beslissing of ze je wel of niet gaan bellen maken ze in een fractie van een seconde. Zorg dus dat je website uitstraalt wie je in werkelijkheid bent.
Je website is er niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten. Via social media of een digitale nieuwsbrief kun je klanten naar je website verwijzen voor meer informatie. Op dat moment help je ze met de beslissing of ze je hulp nodig hebben. Kansen die veel praktijken laten liggen.
Overweeg je een nieuwe website? Wij kunnen je helpen. Samen ontwikkelen we een website die eigenaren makkelijk kunnen vinden en die uitstraalt wie jij werkelijk bent. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.
Vertel je verhalen via nieuwsbrief en blog
Jullie beleven veel in de praktijk. Vrolijke dieren, bijzondere patiënten en verdrietige eigenaren, alles komt voorbij. Dat lijkt de normaalste zaak van de wereld, maar voor je klanten is het een inspiratiebron. De manier waarop jij en je collega’s werken is de reden waarom al die eigenaren en dieren graag bij je komen. Die verhalen moet je delen.
Maar hoe doe je dat? Daar helpen wij je mee. Met het ontwikkelen van een nieuwsbrief, het schrijven van een blog of het delen via social media. We begeleiden je in het verzamelen van content, het plannen van de tijd en het beheren van al die kanalen. Alles om jouw klanten aan je te binden.
Hoe organiseer ik het?
Marketing helpt je om de juiste klanten te bereiken. De organisatie ervan kost tijd, veel tijd. Tijd die jij en je collega’s vaak niet hebben. Daarnaast ontbreekt vaak de kennis om de juiste middelen op de juiste manier te ontwikkelen en op het juiste moment in te zetten. Daar helpen wij je mee.
We kunnen je marketingkanalen en materialen ontwikkelen. Daarnaast adviseren we bij het maken een goed marketingplan en meten we het effect van je activiteiten. We ontzorgen je waar we kunnen. Met dit als resultaat: je bespaart tijd en je bereikt je klanten beter. Wat wil je nog meer?
Jouw identiteit - Wie ben je?
De huisstijl van je praktijk is een visuele weergave van de identiteit van je praktijk. Deze wordt gevormd door elementen als je logo, de kleuren die je gebruikt, het lettertype van je teksten en de tone-of-voice in je verhalen. Daarmee gaat een klant voelen en ervaren wie jij bent. Een goed ontwikkelde identiteit is essentieel voor effectieve marketing. Het ontwikkelen van een krachtige identiteit is niet eenvoudig. Daar heb je een goede partner bij nodig, met de juiste kennis en kunde in huis. Wij willen graag die partner zijn.
Klaar voor de hole-in-one?
Misschien denk je nu: ik begrijp dat marketing belangrijk is voor mijn praktijk, maar waar moet ik beginnen? Want er is zoveel mogelijk. Dat snappen we. Maar we weten ook dat goed doordachte marketing iedere praktijk gaat helpen.
Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst om te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een strategisch plan voor de komende jaren, een nieuwe website of het verbeteren van de samenwerking binnen je team, wij stemmen onze hulp goed af op jouw wensen en behoeften.
Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?
Marketing
Of het nu druk of rustig is, goede marketing is essentieel voor de continuïteit van je praktijk. Het helpt je aan nieuwe klanten als dat nodig is, maar kan ook de drukte in de praktijk beter beheersbaar maken.
Wij helpen je met alle facetten van marketing voor de DAP; van het ontwerp van je logo en huisstijl, via de ontwikkeling van je website en je digitale nieuwsbrief tot aan de productie van je folders en de organisatie van een open dag.
Daarom doe jij aan marketing
Klanten vinden en binden
Met goede marketing vind je nieuwe klanten. Via je website, je social mediakanalen of een column in de plaatselijke krant krijgen diereigenaren een eerste indruk van je, nog voor ze een voet binnen de praktijk zetten.
Richt je je liever op je bestaande klanten? Met een digitale nieuwsbrief of door direct mail kun je je klanten aanspreken om naar de praktijk te komen voor bijvoorbeeld een gebitscontrole of seniorencheck.
Zelfs bij een klantenstop is goede marketing en communicatie essentieel om deze vervelende beslissing uit te leggen.
Meten is weten
Wanneer je gericht aan marketing doet, wil je natuurlijk weten wat het effect van je activiteiten is. Welk informatie spreekt je klanten aan? Waar reageren ze op en wat laten ze links liggen? Hoeveel impact heeft een campagne op juist die klant die je wilt bereiken? Hoe vaak wordt je website bezocht en wat is het gedrag van de bezoekers?
Meten geeft inzage in hoe jouw informatie door je klanten gebruikt wordt. Het leert je wat wel en wat niet succesvol is. ‘Meten is weten’ is niet voor niets een oud adagium.
Identiteit van de praktijk
De identiteit van de praktijk vertelt wie je bent en waar je voor staat. Het is essentieel dat je deze identiteit consistent uitstraalt, bij elk contact dat een klant met je heeft. Dat geldt voor klanten die bij je in de praktijk staan, maar ook voor alle indirecte contacten. Zoals op je website of via een praktijkfolder.
Alle communicatiekanalen moeten moeten op elkaar aansluiten. Dit kan alleen wanneer je goed over je identiteit hebt nagedacht en wanneer dit professioneel wordt vertaald naar elementen die jouw identiteit vertegenwoordigen. Zoals een sterk logo, mooie huisstijl en passende tone-of-voice.
Jouw nieuwe website
Je website is een van de belangrijkste communicatiemiddelen van de praktijk. Wanneer eigenaren een dierenarts nodig hebben, kijken ze eerst online. Wel fijn als ze dan bij jouw website uitkomen.
Naast vindbaar moet je website representatief zijn voor wie jij bent als praktijk. Dat kun je natuurlijk vertellen, maar dat moeten de bezoekers vooral ook voelen. De beslissing of ze je wel of niet gaan bellen maken ze in een fractie van een seconde. Zorg dus dat je website uitstraalt wie je in werkelijkheid bent.
Je website is er niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten. Via social media of een digitale nieuwsbrief kun je klanten naar je website verwijzen voor meer informatie. Op dat moment help je ze met de beslissing of ze je hulp nodig hebben. Kansen die veel praktijken laten liggen.
Overweeg je een nieuwe website? Wij kunnen je helpen. Samen ontwikkelen we een website die eigenaren makkelijk kunnen vinden en die uitstraalt wie jij werkelijk bent. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.
Vertel je verhalen via nieuwsbrief en blog
Jullie beleven veel in de praktijk. Vrolijke dieren, bijzondere patiënten en verdrietige eigenaren, alles komt voorbij. Dat lijkt de normaalste zaak van de wereld, maar voor je klanten is het een inspiratiebron. De manier waarop jij en je collega’s werken is de reden waarom al die eigenaren en dieren graag bij je komen. Die verhalen moet je delen.
Maar hoe doe je dat? Daar helpen wij je mee. Met het ontwikkelen van een nieuwsbrief, het schrijven van een blog of het delen via social media. We begeleiden je in het verzamelen van content, het plannen van de tijd en het beheren van al die kanalen. Alles om jouw klanten aan je te binden.
Hoe organiseer ik het?
Marketing helpt je om de juiste klanten te bereiken. De organisatie ervan kost tijd, veel tijd. Tijd die jij en je collega’s vaak niet hebben. Daarnaast ontbreekt vaak de kennis om de juiste middelen op de juiste manier te ontwikkelen en op het juiste moment in te zetten. Daar helpen wij je mee.
We kunnen je marketingkanalen en materialen ontwikkelen. Daarnaast adviseren we bij het maken een goed marketingplan en meten we het effect van je activiteiten. We ontzorgen je waar we kunnen. Met dit als resultaat: je bespaart tijd en je bereikt je klanten beter. Wat wil je nog meer?
Jouw identiteit
Wie ben je?
De huisstijl van je praktijk is een visuele weergave van de identiteit van je praktijk. Deze wordt gevormd door elementen als je logo, de kleuren die je gebruikt, het lettertype van je teksten en de tone-of-voice in je verhalen. Daarmee gaat een klant voelen en ervaren wie jij bent. Een goed ontwikkelde identiteit is essentieel voor effectieve marketing. Het ontwikkelen van een krachtige identiteit is niet eenvoudig. Daar heb je een goede partner bij nodig, met de juiste kennis en kunde in huis. Wij willen graag die partner zijn.
Marketing
Of het nu druk of rustig is, goede marketing is essentieel voor de continuïteit van je praktijk. Het helpt je aan nieuwe klanten als dat nodig is, maar kan ook de drukte in de praktijk beter beheersbaar maken.
Wij helpen je met alle facetten van marketing voor de DAP; van het ontwerp van je logo en huisstijl, via de ontwikkeling van je website en je digitale nieuwsbrief tot aan de productie van je folders en de organisatie van een open dag.
Daarom doe jij aan marketing
Klanten vinden en binden
Met goede marketing vind je nieuwe klanten. Via je website, je social mediakanalen of een column in de plaatselijke krant krijgen diereigenaren een eerste indruk van je, nog voor ze een voet binnen de praktijk zetten.
Richt je je liever op je bestaande klanten? Met een digitale nieuwsbrief of door direct mail kun je je klanten aanspreken om naar de praktijk te komen voor bijvoorbeeld een gebitscontrole of seniorencheck.
Zelfs bij een klantenstop is goede marketing en communicatie essentieel om deze vervelende beslissing uit te leggen.
Meten is weten
Wanneer je gericht aan marketing doet, wil je natuurlijk weten wat het effect van je activiteiten is. Welk informatie spreekt je klanten aan? Waar reageren ze op en wat laten ze links liggen? Hoeveel impact heeft een campagne op juist die klant die je wilt bereiken? Hoe vaak wordt je website bezocht en wat is het gedrag van de bezoekers?
Meten geeft inzage in hoe jouw informatie door je klanten gebruikt wordt. Het leert je wat wel en wat niet succesvol is. ‘Meten is weten’ is niet voor niets een oud adagium.
Identiteit van de praktijk
De identiteit van de praktijk vertelt wie je bent en waar je voor staat. Het is essentieel dat je deze identiteit consistent uitstraalt, bij elk contact dat een klant met je heeft. Dat geldt voor klanten die bij je in de praktijk staan, maar ook voor alle indirecte contacten. Zoals op je website of via een praktijkfolder.
Alle communicatiekanalen moeten moeten op elkaar aansluiten. Dit kan alleen wanneer je goed over je identiteit hebt nagedacht en wanneer dit professioneel wordt vertaald naar elementen die jouw identiteit vertegenwoordigen. Zoals een sterk logo, mooie huisstijl en passende tone-of-voice.
Jouw nieuwe website
Je website is een van de belangrijkste communicatiemiddelen van de praktijk. Wanneer eigenaren een dierenarts nodig hebben, kijken ze eerst online. Wel fijn als ze dan bij jouw website uitkomen.
Naast vindbaar moet je website representatief zijn voor wie jij bent als praktijk. Dat kun je natuurlijk vertellen, maar dat moeten de bezoekers vooral ook voelen. De beslissing of ze je wel of niet gaan bellen maken ze in een fractie van een seconde. Zorg dus dat je website uitstraalt wie je in werkelijkheid bent.
Je website is er niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten. Via social media of een digitale nieuwsbrief kun je klanten naar je website verwijzen voor meer informatie. Op dat moment help je ze met de beslissing of ze je hulp nodig hebben. Kansen die veel praktijken laten liggen.
Overweeg je een nieuwe website? Wij kunnen je helpen. Samen ontwikkelen we een website die eigenaren makkelijk kunnen vinden en die uitstraalt wie jij werkelijk bent. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.
Vertel je verhalen via nieuwsbrief en blog
Jullie beleven veel in de praktijk. Vrolijke dieren, bijzondere patiënten en verdrietige eigenaren, alles komt voorbij. Dat lijkt de normaalste zaak van de wereld, maar voor je klanten is het een inspiratiebron. De manier waarop jij en je collega’s werken is de reden waarom al die eigenaren en dieren graag bij je komen. Die verhalen moet je delen.
Maar hoe doe je dat? Daar helpen wij je mee. Met het ontwikkelen van een nieuwsbrief, het schrijven van een blog of het delen via social media. We begeleiden je in het verzamelen van content, het plannen van de tijd en het beheren van al die kanalen. Alles om jouw klanten aan je te binden.
Hoe organiseer ik het?
Marketing helpt je om de juiste klanten te bereiken. De organisatie ervan kost tijd, veel tijd. Tijd die jij en je collega’s vaak niet hebben. Daarnaast ontbreekt vaak de kennis om de juiste middelen op de juiste manier te ontwikkelen en op het juiste moment in te zetten. Daar helpen wij je mee.
We kunnen je marketingkanalen en materialen ontwikkelen. Daarnaast adviseren we bij het maken een goed marketingplan en meten we het effect van je activiteiten. We ontzorgen je waar we kunnen. Met dit als resultaat: je bespaart tijd en je bereikt je klanten beter. Wat wil je nog meer?
Jouw identiteit - Wie ben je?
De huisstijl van je praktijk is een visuele weergave van de identiteit van je praktijk. Deze wordt gevormd door elementen als je logo, de kleuren die je gebruikt, het lettertype van je teksten en de tone-of-voice in je verhalen. Daarmee gaat een klant voelen en ervaren wie jij bent. Een goed ontwikkelde identiteit is essentieel voor effectieve marketing. Het ontwikkelen van een krachtige identiteit is niet eenvoudig. Daar heb je een goede partner bij nodig, met de juiste kennis en kunde in huis. Wij willen graag die partner zijn.
Klaar voor de hole-in-one?
Misschien denk je nu: ik begrijp dat marketing belangrijk is voor mijn praktijk, maar waar moet ik beginnen? Want er is zoveel mogelijk. Dat snappen we. Maar we weten ook dat goed doordachte marketing iedere praktijk gaat helpen.
Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst om te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een strategisch plan voor de komende jaren, een nieuwe website of het verbeteren van de samenwerking binnen je team, wij stemmen onze hulp goed af op jouw wensen en behoeften.
Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?