Het dashboard
Het hart van ‘Grip op je praktijk’, het Grip dashboard. Het geeft een praktisch overzicht van de prestatie van je praktijk. Data uit je eigen Praktijk Management Systeem (PMS) worden maandelijks vertaalt in heldere kengetallen. Een must-have voor iedere praktijk die zichzelf serieus neemt.
Wat vertelt het Grip dashboard je? Heel simpel, het laat het resultaat zien van al je inspanningen. Hoeveel klanten je hebt, hoe vaak ze komen en wat ze bij je uitgeven. Maar ook wat je met je patiënten hebt gedaan: hoeveel procent er is gevaccineerd, welke diagnostiek je hebt uitgevoerd en hoeveel patiënten er terugkomen op consult nadat er een therapie is ingesteld. Kortom, het dashboard vertelt wat jij en je team hebben gedaan, wat er goed gaat en wat er beter kan.
De 4 aandachtsgebieden
Het Grip dashboard focust zich op vier aandachtsgebieden: klanten, verrichtingen, team en financiën.
Klanten
Hoeveel klanten heb je, hoe vaak ze komen en wat geven ze uit. Met de verschillen ten opzichte van het jaar ervoor.
Verrichtingen
Inzage in de veterinaire verrichtingen: van vaccinaties en castraties tot diagnostiek en operaties.
Team
Een indruk van de prestatie van je team, zoals de ATF en de hoeveelheid diagnostiek per dierenarts.
Financiën
Het financiële resultaat van alle inspanningen: de ontwikkeling van de omzet en de kosten, en daarmee van de winst.
Tijd voor een kop koffie?
Je bent namelijk vast benieuwd wat het Grip dashboard voor jou kan betekenen. Of een van onze andere producten en diensten. Want als we iets zeker weten is dat iedere praktijk baat heeft bij goed praktijkmanagement en gerichte marketing.
Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een strategisch plan voor de komende jaren, een nieuwe website of het verbeteren van de samenwerking binnen je team, wij stemmen onze hulp goed af op jouw wensen en behoeften.
Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?
Het dashboard
Het hart van ‘Grip op je praktijk’, het Grip dashboard. Het geeft een praktisch overzicht van de prestatie van je praktijk. Data uit je eigen Praktijk Management Systeem (PMS) worden maandelijks vertaalt in heldere kengetallen. Een must-have voor iedere praktijk die zichzelf serieus neemt.
Wat vertelt het Grip dashboard je? Heel simpel, het laat het resultaat zien van al je inspanningen. Hoeveel klanten je hebt, hoe vaak ze komen en wat ze bij je uitgeven. Maar ook wat je met je patiënten hebt gedaan: hoeveel procent er is gevaccineerd, welke diagnostiek je hebt uitgevoerd en hoeveel patiënten er terugkomen op consult nadat er een therapie is ingesteld. Kortom, het dashboard vertelt wat jij en je team hebben gedaan, wat er goed gaat en wat er beter kan.
De focus van het dashboard
Het Grip dashboard focust zich op vier aandachtsgebieden: klanten, verrichtingen, team en financiën.
Klanten
Hoeveel klanten heb je, hoe vaak ze komen en wat geven ze uit. Met de verschillen ten opzichte van het jaar ervoor.
Verrichtingen
Inzage in de veterinaire verrichtingen: van vaccinaties en castraties tot diagnostiek en operaties.
Team
Een indruk van de prestatie van je team, zoals de ATF en de hoeveelheid diagnostiek per dierenarts.
Financiën
Het financiële resultaat van alle inspanningen: de ontwikkeling van de omzet en de kosten, en daarmee van de winst.
Het dashboard
Het hart van ‘Grip op je praktijk’, het Grip dashboard. Het geeft een praktisch overzicht van de prestatie van je praktijk. Data uit je eigen Praktijk Management Systeem (PMS) worden maandelijks vertaalt in heldere kengetallen. Een must-have voor iedere praktijk die zichzelf serieus neemt.
Wat vertelt het Grip dashboard je? Heel simpel, het laat het resultaat zien van al je inspanningen. Hoeveel klanten je hebt, hoe vaak ze komen en wat ze bij je uitgeven. Maar ook wat je met je patiënten hebt gedaan: hoeveel procent er is gevaccineerd, welke diagnostiek je hebt uitgevoerd en hoeveel patiënten er terugkomen op consult nadat er een therapie is ingesteld. Kortom, het dashboard vertelt wat jij en je team hebben gedaan, wat er goed gaat en wat er beter kan.
De 4 aandachtsgebieden
Het Grip dashboard focust zich op vier aandachtsgebieden: klanten, verrichtingen, team en financiën.
Klanten
Hoeveel klanten heb je, hoe vaak ze komen en wat geven ze uit. Met de verschillen ten opzichte van het jaar ervoor.
Verrichtingen
Inzage in de veterinaire verrichtingen: van vaccinaties en castraties tot diagnostiek en operaties.
Team
Een indruk van de prestatie van je team, zoals de ATF en de hoeveelheid diagnostiek per dierenarts.
Financiën
Het financiële resultaat van alle inspanningen: de ontwikkeling van de omzet en de kosten, en daarmee van de winst.
Tijd voor een kop koffie?
Je bent namelijk vast benieuwd wat het Grip dashboard voor jou kan betekenen. Of een van onze andere producten en diensten. Want als we iets zeker weten is dat iedere praktijk baat heeft bij goed praktijkmanagement en gerichte marketing.
Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een strategisch plan voor de komende jaren, een nieuwe website of het verbeteren van de samenwerking binnen je team, wij stemmen onze hulp goed af op jouw wensen en behoeften.
Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?