Teamtrainingen
Niets is zo efficiënt als trainen met je hele team. Met elkaar werken aan uitdagingen en problemen die jullie op de werkvloer ervaren. Zo kun je samen oplossingen bedenken en afspreken hoe je deze efficiënt en succesvol gaat implementeren.
Voorafgaand aan een training bespreken we de problematiek die jullie ervaren. Op basis daarvan bepalen we met elkaar welke training daar het best bij past. Dat kan gaan over het beheersen van de werkdruk, over klantgericht werken of over de communicatie binnen het team.
Veel is mogelijk, zoals je hierna kunt zien. Na de training gaan jullie met concrete actiepunten aan de slag. Een aantal weken later hebben we opnieuw contact om te kijken wat het heeft opgeleverd en of er meer ondersteuning nodig is.
Aanbod teamtrainingen
Klantgericht werken
Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.
Reis van de klant
Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?
Optimaliseer je consult
Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet?
Beter samenwerken (DISC)
Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.
De dynamiek in jouw team
Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.
Plannen en organiseren
De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.
Haal meer uit je bedrijfsbezoek
Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.
Effectief gesprekken voeren
Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.
Grip op je Prijs
Rundveepraktijken
Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs.
Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.
Masterclass
Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.
De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.
Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.
Aanbod teamtrainingen
Klantgericht werken
Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.
Reis van de klant
Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?
Optimaliseer je consult
Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet?
Beter samenwerken (DISC)
Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.
De dynamiek in jouw team
Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.
Plannen en organiseren
De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.
Haal meer uit je bedrijfsbezoek
Leer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.
Effectief gesprekken voeren
Leer effectieve gesprekstechnieken om zelfs de lastigste situaties te overwinnen. Ontdek hoe je de kern raakt, weerstand vermindert en samen tot de beste oplossingen komt. Verbeter je vraag- en luistervaardigheden en leer de kunst van het leiden en lezen van gesprekken. Direct toepasbaar in de praktijk.
Grip op je Prijs
Rundveepraktijken
Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs.
Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.
Masterclass
Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.
De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.
Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.
Aanbod teamtrainingen
Klantgericht werken
Jullie zijn allemaal klantvriendelijk, maar zijn jullie ook klantgericht? Daarbij stem je je dienstverlenging zo goed mogelijk af op de wensen en verwachtingen van de klant. We kijken naar jullie klantgerichtheid en maken samen een concreet actieplan ter verbetering.
Reis van de klant
Een (potentiële) klant heeft vaker contact met de praktijk dan tijdens een bezoek of aan de telefoon. Zorg dat je ook zichtbaar bent tijdens alle indirecte contactmomenten, vooral online. Samen met je team kijken we naar jouw praktijk door de ogen van de klant… Waar ben jij zichtbaar en waar niet?
Haal meer uit je consult
Ieder consult is weer een nieuwe uitdaging. In korte tijd moet je je onderzoek doen, een plan maken en dat met de eigenaar communiceren. En dat alles moet ook nog voldoende opbrengen. Hoe combineer je de optimale zorg met hoge klanttevredenheid en voldoende omzet?
Beter samenwerken (DISC)
Ontdek hoe je beter kunt samenwerken door inzicht te krijgen in gedrags- en communicatiestijlen met de DISC-methode. Leer je sterke kanten en valkuilen kennen en begrijp jezelf én je collega’s beter. Ontwikkel begrip voor verschillende persoonlijke stijlen en creëer een efficiënt en succesvol team. Verminder conflicten en bouw aan een harmonieuze samenwerkingsdynamiek.
De dynamiek in jouw team
Ontdek hoe je de dynamiek in jouw team kunt optimaliseren en het beste uit elk individu kunt halen. Bewustwording van gedrag en interactie is de eerste stap naar verandering. Ervaar leerprocessen die gedrag transformeren en vastgeroeste patronen doorbreken. Leer van fouten, pas je gedrag aan en creëer een positieve teamdynamiek waarin iedereen gemotiveerd en met plezier samenwerkt. Bereik optimale prestaties en teamsuccessen.
Plannen en organiseren
De werkdruk is groter dan ooit. Net als het aantal klanten. Maar personeel is schaars, iets wat op korte termijn niet gaat veranderen. Wil je toch efficiënt blijven werken, dan zul je het werk beter moeten organiseren. Dat kan al door goed agendabeheer en effectieve taakverdeling. Daar ga je in deze workshop concreet mee aan de slag, zodat je de dag erna al verschil kunt maken.
Haal meer uit je bedrijfsbezoek
eer hoe je het meeste uit je bedrijfsbezoeken haalt en effectief advies kunt geven. Ontdek de onuitgesproken behoeften en bezwaren van veehouders en word een betrouwbare sparringpartner. Verbeter je vraagtechnieken en begeleid veehouders met vertrouwen naar succes. Maak van elk adviesgesprek een waardevolle ervaring.
Gesprekstechnieken
Grip op je Prijs
Rundveepraktijken
Jouw praktijk streeft naar duidelijkheid en transparantie in het prijsbeleid, dat nauw verbonden is met de identiteit van de praktijk. Jij en je collega’s willen doordachte en goed onderbouwde beslissingen nemen over de tarieven en zorgen voor uniformiteit tussen dierenartsen in aanbod en prijs.
Deze training is exclusief voor praktijken met een rundvee-tak.
Masterclass
Dierenarts is een prachtig beroep. Het is de zorg voor patiënten en hun eigenaren waarom we voor dit vak gekozen hebben. Om als praktijk succesvol te zijn en te blijven, is meer nodig dan goede diergeneeskunde en liefde voor het vak. Zeker in een markt die zich zo snel ontwikkelt als die van ons.
De praktijk is, naast een veterinaire kliniek, ook een bedrijf dat goed aangestuurd moet worden. Dat vraagt om andere competenties, waar wij als dierenartsen en paraveterinair niet in opgeleid zijn. Denk aan leiderschap, financieel beheer, strategisch denken, marketing en communicatie.
Als leidinggevende maak je dagelijks keuzes, veelal op gevoel. Soms zijn ze goed, soms ook niet, maar meestal is geen van beiden goed onderbouwd. Zou je daar niet meer grip op willen? Zodat je beter weet waarom je iets wel, of juist niet moet doen? Dan is de Grip masterclass precies wat jij nodig hebt.
Keuzestress?
Je bent nu vast benieuwd wat digiRedo voor jou kan betekenen. Maar mogelijk weet je niet wat het best past bij jouw situatie. Moet je nu een training op de praktijk organiseren of past een adviestraject op maat beter bij jouw problematiek?
Laten we daarom eens kennismaken. Allereerst te kijken of er een klik is, maar vooral ook om te weten voor welke uitdagingen jij met je praktijk staat. Of het nu gaat om een het goed plannen en organiseren van het werk, het verbeteren van de samenwerking binnen je team of het ontwikkelen van een onderscheidende missie en visie, wij stemmen onze hulp perfect af op jouw wensen en behoeften.
Kom je bij ons op de koffie, of komen wij naar jou met wat lekkers?