Privé: Training De Reis van je Klant
We kunnen er niet meer omheen: de DAP anno 2018 ervaart meer en meer concurrentie. Mobiele dierenartsen, klinieken in tuincentra en dierenwinkels, webshops en ‘de ketens’ geven de diereigenaar voldoende te kiezen. Maar hoe zorg je er nou voor dat die eigenaar voor jou en jouw praktijk kiest? En, hoe krijg je de klant die het best bij jou past? Dat doe je door je goed te verplaatsen in de klant en in de beleving van jouw praktijk, én door je te beseffen waar je als praktijk werkelijk voor staat.
De reis van de klant
Tijdens deze cursus nemen we je mee op de Reis van de Klant, waarbij je naar je eigen praktijk leert kijken door de ogen van de diereigenaar. Wat ziet je klant en waarom kiest hij juist wel of niet voor je praktijk? Wie ben jij eigenlijk als praktijk? Hoe presenteer je jezelf naar de klant en hoe onderscheid je je ten opzichte van je concurrenten? Valt er wel wat te kiezen? En zo ja, hoe uit zich dat op je website, je Facebook pagina en de wachtkamer?
In een dynamische en interactieve dag, waarbij plenaire sessies en korte oefeningen in kleine groepjes elkaar afwisselen, leer je anders kijken naar je praktijk en wordt je je bewust, hoe je als praktijk je kunt onderscheiden ten opzichte van de rest. Na afloop van deze dag ga je naar huis met een concrete lijst actiepunten, waarmee je de volgende dag aan de slag kunt.
Advies: kom niet alleen, maar met een collega-dierenarts of -paraveterinair.
Datum: donderdag 28 juni 2018
Locatie: kantoor digiRedo in Soest
Tijd: 10.30 – 17.30 uur
Kosten: € 245,- ex BTW
Maximaal 12 deelnemers