Reis van de klant – in praktijk training

reis van de klant

Je klant heeft veel contactmomenten met de praktijk; direct, zoals aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer, en indirect via je website, een vaccinatieoproep of je Facebook pagina. De kunst is om bij elk contact de klant eenzelfde en herkenbare beleving te geven.

Eenmaal in de praktijk heb je direct invloed op de ervaring van de klant. Maar die klant heeft waarschijnlijk al eerder contact met je gehad bijv. via de website of Facebook. De ‘reis van de klant’ is al veel eerder begonnen. De verwachtingen die de klant heeft gekregen moet je, eenmaal in de praktijk, waarmaken. Doe je dit goed, dan krijg je de klanten die bij je passen en houd je klanten die je niet wilt buiten. Dat voorkomt misverstanden en creëert veel meer loyaliteit.

Maar hoe stem je al die contactmomenten op elkaar af? Hoe ziet de reis van jouw klant eruit? Daar helpt deze leuke en praktische training je mee.

Werkwijze
We maken met elkaar de reis van jullie klanten. Wat zien ze? Wat beleven ze? Is dat in overeenstemming met hoe jullie het zouden willen? We combineren de theoretische achtergrond met de situatie in de praktijk. Met elkaar doorlopen we iedere fase van de klantreis en analyseren per fase wat er goed gaat en wat beter kan. Zo kijken we kritisch naar de website, naar de inrichting van de praktijk, maar ook naar de manier waarop jullie met de klant omgaan aan de telefoon, aan de balie en in de spreekkamer. Aan het eind van de training heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

Wat je gaat leren

  • het in kaart brengen van de klantreis
  • de praktijk door de ogen van de klant
  • hoe je de beleving van de klant beïnvloedt
  • het onderscheidend vermogen van de praktijk

Reis van de klant

Teamtraining

Reis van de klant

Teamtraining

Je klant heeft veel contactmomenten met de praktijk; direct, zoals aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer, en indirect via je website, een vaccinatieoproep of je Facebook pagina. De kunst is om bij elk contact de klant eenzelfde en herkenbare beleving te geven.

Eenmaal in de praktijk heb je direct invloed op de ervaring van de klant. Maar die klant heeft waarschijnlijk al eerder contact met je gehad bijv. via de website of Facebook. De ‘reis van de klant’ is al veel eerder begonnen. De verwachtingen die de klant heeft gekregen moet je, eenmaal in de praktijk, waarmaken. Doe je dit goed, dan krijg je de klanten die bij je passen en houd je klanten die je niet wilt buiten. Dat voorkomt misverstanden en creëert veel meer loyaliteit.

Maar hoe stem je al die contactmomenten op elkaar af? Hoe ziet de reis van jouw klant eruit? Daar helpt deze leuke en praktische training je mee.

Werkwijze
We maken met elkaar de reis van jullie klanten. Wat zien ze? Wat beleven ze? Is dat in overeenstemming met hoe jullie het zouden willen? We combineren de theoretische achtergrond met de situatie in de praktijk. Met elkaar doorlopen we iedere fase van de klantreis en analyseren per fase wat er goed gaat en wat beter kan. Zo kijken we kritisch naar de website, naar de inrichting van de praktijk, maar ook naar de manier waarop jullie met de klant omgaan aan de telefoon, aan de balie en in de spreekkamer. Aan het eind van de training heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

Wat je gaat leren

  • het in kaart brengen van de klantreis
  • de praktijk door de ogen van de klant
  • hoe je de beleving van de klant beïnvloedt
  • het onderscheidend vermogen van de praktijk
training - advies- reis van de klant

reis van de klant

Je klant heeft veel contactmomenten met de praktijk; direct, zoals aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer, en indirect via je website, een vaccinatieoproep of je Facebook pagina. De kunst is om bij elk contact de klant eenzelfde en herkenbare beleving te geven.

Eenmaal in de praktijk heb je direct invloed op de ervaring van de klant. Maar die klant heeft waarschijnlijk al eerder contact met je gehad bijv. via de website of Facebook. De ‘reis van de klant’ is al veel eerder begonnen. De verwachtingen die de klant heeft gekregen moet je, eenmaal in de praktijk, waarmaken. Doe je dit goed, dan krijg je de klanten die bij je passen en houd je klanten die je niet wilt buiten. Dat voorkomt misverstanden en creëert veel meer loyaliteit.

Maar hoe stem je al die contactmomenten op elkaar af? Hoe ziet de reis van jouw klant eruit? Daar helpt deze leuke en praktische training je mee.

Werkwijze
We maken met elkaar de reis van jullie klanten. Wat zien ze? Wat beleven ze? Is dat in overeenstemming met hoe jullie het zouden willen? We combineren de theoretische achtergrond met de situatie in de praktijk. Met elkaar doorlopen we iedere fase van de klantreis en analyseren per fase wat er goed gaat en wat beter kan. Zo kijken we kritisch naar de website, naar de inrichting van de praktijk, maar ook naar de manier waarop jullie met de klant omgaan aan de telefoon, aan de balie en in de spreekkamer. Aan het eind van de training heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

Wat je gaat leren

  • het in kaart brengen van de klantreis
  • de praktijk door de ogen van de klant
  • hoe je de beleving van de klant beïnvloedt
  • het onderscheidend vermogen van de praktijk

Reis van de klant

Teamtraining

Op al onze trainingen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Rene 1949 1 kopie.1

Ontmoet de trainer

Marketing, klantbeleving, huisstijl en identiteit. Wij vatten dat samen in ‘René’. Zijn interesse in digitale media en marketing maakt dat hij er vol passie en enthousiasme over vertelt en jou er graag meer over wil leren.

In de meeste gevallen zal René de persoon zijn die deze training verzorgt. Heb je vragen over de inhoud of wil je een training inplannen, neem dan contact met hem op.

Stuur een WhatsApp'je
naar de trainer.

Heb je vragen over de training?
René reageert binnen een werkdag.