De vraag van dier-eigenaren naar goede diergeneeskundige zorg neemt toe. Het aantal klanten is de afgelopen jaren fors gestegen. De werkdruk is dus flink verhoogd, terwijl het aanbod van personeel niet is meegegroeid. De grens wat praktijken aankunnen komt in zicht. Harder werken kan op korte termijn een oplossing bieden, maar op lange termijn niet. We moeten efficiënter gaan werken. Maar hoe doe je dat?
Door kritisch te kijken naar de manier waarop het werk in de praktijk georganiseerd wordt. Vaak bepaalt de wens van de klant de planning, wat in de agenda zorgt voor pieken en dalen. Een voorbode voor chaos op de werkvloer, stress bij het team en ontevredenheid van de klanten. Het werk is echter zo te plannen dat je het kunt doen op momenten die jouw het beste uitkomen. Daarvoor is inzage nodig in de manier van werken, in de competenties van je team en moet je met elkaar afspreken wie wat op welk moment gaat doen. Het resultaat is verbluffend: minder stress, lagere werkdruk en meer tevreden klanten. Wat zich uit in betere prestaties van de praktijk. Wie wil dat nou niet?
Werkwijze
Tijdens deze training ga je aan de slag met de planning en organisatie van jouw praktijk. Hoe kun je team en tijd optimaal inzetten? Hoe krijg je meer werk gedaan zonder de werkdruk te verhogen? We kijken naar het efficiënt beheren van de agenda en leren je hoe je een goede overlegstructuur waarborgt. Daarnaast analyseren we telefoonstatistieken en kijken we naar kengetallen uit de praktijk die een indicatie van de werkdruk geven. Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee jij en je collega’s direct aan de slag kunnen.
Planning en organisatie
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
Grip op Social Media
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
De vraag van dier-eigenaren naar goede diergeneeskundige zorg neemt toe. Het aantal klanten is de afgelopen jaren fors gestegen. De werkdruk is dus flink verhoogd, terwijl het aanbod van personeel niet is meegegroeid. De grens wat praktijken aankunnen komt in zicht. Harder werken kan op korte termijn een oplossing bieden, maar op lange termijn niet. We moeten efficiënter gaan werken. Maar hoe doe je dat?
Door kritisch te kijken naar de manier waarop het werk in de praktijk georganiseerd wordt. Vaak bepaalt de wens van de klant de planning, wat in de agenda zorgt voor pieken en dalen. Een voorbode voor chaos op de werkvloer, stress bij het team en ontevredenheid van de klanten. Het werk is echter zo te plannen dat je het kunt doen op momenten die jouw het beste uitkomen. Daarvoor is inzage nodig in de manier van werken, in de competenties van je team en moet je met elkaar afspreken wie wat op welk moment gaat doen. Het resultaat is verbluffend: minder stress, lagere werkdruk en meer tevreden klanten. Wat zich uit in betere prestaties van de praktijk. Wie wil dat nou niet?
Werkwijze
Tijdens deze training ga je aan de slag met de planning en organisatie van jouw praktijk. Hoe kun je team en tijd optimaal inzetten? Hoe krijg je meer werk gedaan zonder de werkdruk te verhogen? We kijken naar het efficiënt beheren van de agenda en leren je hoe je een goede overlegstructuur waarborgt. Daarnaast analyseren we telefoonstatistieken en kijken we naar kengetallen uit de praktijk die een indicatie van de werkdruk geven. Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee jij en je collega’s direct aan de slag kunnen.

De vraag van dier-eigenaren naar goede diergeneeskundige zorg neemt toe. Het aantal klanten is de afgelopen jaren fors gestegen. De werkdruk is dus flink verhoogd, terwijl het aanbod van personeel niet is meegegroeid. De grens wat praktijken aankunnen komt in zicht. Harder werken kan op korte termijn een oplossing bieden, maar op lange termijn niet. We moeten efficiënter gaan werken. Maar hoe doe je dat?
Door kritisch te kijken naar de manier waarop het werk in de praktijk georganiseerd wordt. Vaak bepaalt de wens van de klant de planning, wat in de agenda zorgt voor pieken en dalen. Een voorbode voor chaos op de werkvloer, stress bij het team en ontevredenheid van de klanten. Het werk is echter zo te plannen dat je het kunt doen op momenten die jouw het beste uitkomen. Daarvoor is inzage nodig in de manier van werken, in de competenties van je team en moet je met elkaar afspreken wie wat op welk moment gaat doen. Het resultaat is verbluffend: minder stress, lagere werkdruk en meer tevreden klanten. Wat zich uit in betere prestaties van de praktijk. Wie wil dat nou niet?
Werkwijze
Tijdens deze training ga je aan de slag met de planning en organisatie van jouw praktijk. Hoe kun je team en tijd optimaal inzetten? Hoe krijg je meer werk gedaan zonder de werkdruk te verhogen? We kijken naar het efficiënt beheren van de agenda en leren je hoe je een goede overlegstructuur waarborgt. Daarnaast analyseren we telefoonstatistieken en kijken we naar kengetallen uit de praktijk die een indicatie van de werkdruk geven. Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee jij en je collega’s direct aan de slag kunnen.
Grip op Social Media
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW