Door gebruik te maken van effectieve gespreksmethoden, kun je jouw boodschap op een doeltreffende manier overbrengen en het gewenste resultaat behalen.
Gesprekken voeren, je doet het de hele dag. Aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer. Met klanten, je collega’s en je leidinggevende. Het liefst voeren we fijne gesprekken, maar dat is niet altijd mogelijk. Denk aan een ontevreden klant of een boze collega. Dan blijkt dat communiceren niet altijd makkelijk is. Vooral wanneer onderwerpen gevoelig liggen.
Hoe meer beladen het gesprek, hoe lastiger het is om tot de kern te komen. Soms loop je tegen weerstand, emotie of frustratie aan. De spanning die dan ontstaat wil je wegnemen, zodat je samen tot een goede oplossing komt. Maar hoe doe je dat?
Deze training helpt je om gesprekken op een effectieve manier te voeren. Door de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en non-verbale signalen op te vangen leer je hoe je een gesprek leest en leidt. Wat we tijdens de training direct in praktijk brengen.
Werkwijze
De training is interactief en zeer praktisch. We bespreken de theorie en psychologie van het gesprek. Daarnaast gaan we in op de verschillende gesprekken die in de praktijk gevoerd worden. Zoals een slecht nieuws gesprek, een functioneringsgesprek en een verkoopgesprek. Er is voldoende ruimte voor discussie, waarbij je je eigen ervaringen kunt delen. In de middag ga je het geleerde direct ervaren door ‘live’ te oefenen met professionele trainingsacteurs. Een betere leerschool voor gesprekken is er niet.
Wat je gaat leren
- de theorie van een gesprek
- de verschillende typen gesprekken
- hoe effectief een gesprek te voeren
- jouw eigen gesprekstechniek ervaren
Ook mogelijk als teamtraining bij jou op de praktijk
Effectief gesprekken voeren
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- datum volgt nog (2024)
- Voor alle medewerkers in de praktijk
- info@digiredo.nl
- 695,- per persoon excl. BTW
Effectief gesprekken voeren
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- datum volgt nog (2024)
- Voor alle medewerkers in de praktijk
- info@digiredo.nl
- 625,- per persoon excl. BTW
Door gebruik te maken van effectieve gespreksmethoden, kun je jouw boodschap op een doeltreffende manier overbrengen en het gewenste resultaat behalen.
Gesprekken voeren, je doet het de hele dag. Aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer. Met klanten, je collega’s en je leidinggevende. Het liefst voeren we fijne gesprekken, maar dat is niet altijd mogelijk. Denk aan een ontevreden klant of een boze collega. Dan blijkt dat communiceren niet altijd makkelijk is. Vooral wanneer onderwerpen gevoelig liggen.
Hoe meer beladen het gesprek, hoe lastiger het is om tot de kern te komen. Soms loop je tegen weerstand, emotie of frustratie aan. De spanning die dan ontstaat wil je wegnemen, zodat je samen tot een goede oplossing komt. Maar hoe doe je dat?
Deze training helpt je om gesprekken op een effectieve manier te voeren. Door de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en non-verbale signalen op te vangen leer je hoe je een gesprek leest en leidt. Wat we tijdens de training direct in praktijk brengen.
Werkwijze
De training is interactief en zeer praktisch. We bespreken de theorie en psychologie van het gesprek. Daarnaast gaan we in op de verschillende gesprekken die in de praktijk gevoerd worden. Zoals een slecht nieuws gesprek, een functioneringsgesprek en een verkoopgesprek. Er is voldoende ruimte voor discussie, waarbij je je eigen ervaringen kunt delen. In de middag ga je het geleerde direct ervaren door ‘live’ te oefenen met professionele professionele trainingsacteurs. Een betere leerschool voor gesprekken is er niet.
Wat je gaat leren
- de theorie van een gesprek
- de verschillende typen gesprekken
- hoe effectief een gesprek te voeren
- jouw eigen gesprekstechniek ervaren
Ook mogelijk als teamtraining bij jou op de praktijk
Door gebruik te maken van effectieve gespreksmethoden, kun je jouw boodschap op een doeltreffende manier overbrengen en het gewenste resultaat behalen.
Gesprekken voeren, je doet het de hele dag. Aan de telefoon, bij de balie en in de spreekkamer. Met klanten, je collega’s en je leidinggevende. Het liefst voeren we fijne gesprekken, maar dat is niet altijd mogelijk. Denk aan een ontevreden klant of een boze collega. Dan blijkt dat communiceren niet altijd makkelijk is. Vooral wanneer onderwerpen gevoelig liggen.
Hoe meer beladen het gesprek, hoe lastiger het is om tot de kern te komen. Soms loop je tegen weerstand, emotie of frustratie aan. De spanning die dan ontstaat wil je wegnemen, zodat je samen tot een goede oplossing komt. Maar hoe doe je dat?
Deze training helpt je om gesprekken op een effectieve manier te voeren. Door de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en non-verbale signalen op te vangen leer je hoe je een gesprek leest en leidt. Wat we tijdens de training direct in praktijk brengen.
Werkwijze
De training is interactief en zeer praktisch. We bespreken de theorie en psychologie van het gesprek. Daarnaast gaan we in op de verschillende gesprekken die in de praktijk gevoerd worden. Zoals een slecht nieuws gesprek, een functioneringsgesprek en een verkoopgesprek. Er is voldoende ruimte voor discussie, waarbij je je eigen ervaringen kunt delen. In de middag ga je het geleerde direct ervaren door ‘live’ te oefenen met professionele trainingsacteurs. Een betere leerschool voor gesprekken is er niet.
Wat je gaat leren
- de theorie van een gesprek
- de verschillende typen gesprekken
- hoe effectief een gesprek te voeren
- jouw eigen gesprekstechniek ervaren
Ook mogelijk als teamtraining bij jou op de praktijk
Effectief gesprekken voeren
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- datum volgt nog (2024)
- Voor alle medewerkers in de praktijk
- info@digiredo.nl
- 625,- per persoon excl. BTW
Op al onze trainingen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
Ontmoet de trainer
Maak kennis met Kim Jansen, trainer en coach bij digiRedo. Als expert in teamdynamiek, DISC en ervaringsleren is zij het aanspreekpunt voor trainingen en heeft ze de vaardigheden om jouw team naar een hoger niveau te tillen.
In de meeste gevallen zal Kim de persoon zijn die deze training verzorgt. Heb je vragen over de inhoud of wil je een training inplannen, neem dan contact met haar op.