Social media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Vrijwel alle dierenartspraktijken maken gebruik van Facebook of Instagram. Ook YouTube wordt gebruikt door menigeen en een enkeling waagt zichzelf aan TikTok. Social media is ook voor de DAP een krachtig communicatiemiddel. Maar dan moet je het wel doordacht inzetten.
Veel marketingmiddelen worden ad-hoc ingezet. Zo ook sociale media. Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar door veel mensen op gereageerd wordt. Maar levert dat ook iets op? Komen je klanten daardoor vaker naar de praktijk? Of werf je er zelfs nieuwe klanten mee? Het antwoord moeten de meeste schuldig blijven.
Werkwijze
Met deze training krijg je in 10 stappen meer grip op je social media. We kijken naar de huidige stand van zaken van sociale platformen in Nederland en bespreken vervolgens hoe je jouw media kanalen goed beheert, maar ook hoe je ze strategisch kunt inzetten. Waarmee je klanten gaat verleiden om meer met de praktijk te doen. Aan het eind van de training heb je een duidelijke lijst met actiepunten waarmee jij meer kunt halen uit Facebook en Instagram.
Grip op Social Media
Open training
- 2 dagdelen
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
Grip op Social Media
Open training
- 2 dagdelen
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
Social media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Vrijwel alle dierenartspraktijken maken gebruik van Facebook of Instagram. Ook YouTube wordt gebruikt door menigeen en een enkeling waagt zichzelf aan TikTok. Social media is ook voor de DAP een krachtig communicatiemiddel. Maar dan moet je het wel doordacht inzetten.
Veel marketingmiddelen worden ad-hoc ingezet. Zo ook social media. Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar door veel mensen op gereageerd wordt. Maar levert dat ook iets op? Komen je klanten daardoor vaker naar de praktijk? Of werf je er zelfs nieuwe klanten mee? Het antwoord moeten de meeste schuldig blijven.
Werkwijze
Met deze training krijg je in 10 stappen meer grip op je social media. We kijken naar de huidige stand van zaken van social media in Nederland en bespreken vervolgens hoe je jouw social media kanalen goed beheert, maar ook hoe je ze strategisch kunt inzetten. Waarmee je klanten gaat verleiden om meer met de praktijk te doen. Aan het eind van de training heb je een duidelijke lijst met actiepunten waarmee jij meer kunt halen uit Facebook en Instagram.

Social media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Vrijwel alle dierenartspraktijken maken gebruik van Facebook of Instagram. Ook YouTube wordt gebruikt door menigeen en een enkeling waagt zichzelf aan TikTok. Social media is ook voor de DAP een krachtig communicatiemiddel. Maar dan moet je het wel doordacht inzetten.
Veel marketingmiddelen worden ad-hoc ingezet. Zo ook sociale media. Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar door veel mensen op gereageerd wordt. Maar levert dat ook iets op? Komen je klanten daardoor vaker naar de praktijk? Of werf je er zelfs nieuwe klanten mee? Het antwoord moeten de meeste schuldig blijven.
Werkwijze
Met deze training krijg je in 10 stappen meer grip op je social media. We kijken naar de huidige stand van zaken van sociale platformen in Nederland en bespreken vervolgens hoe je jouw media kanalen goed beheert, maar ook hoe je ze strategisch kunt inzetten. Waarmee je klanten gaat verleiden om meer met de praktijk te doen. Aan het eind van de training heb je een duidelijke lijst met actiepunten waarmee jij meer kunt halen uit Facebook en Instagram.
Grip op Social Media
Open training
- 2 dagdelen
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW