Reis van de klant – open training

reis van de klant

Er zijn heel veel contactmomenten die een klant kan hebben met je praktijk. Directe momenten, zoals aan de telefoon, voor de balie en in de spreekkamer. Maar er zijn ook heel veel indirecte momenten waarop een klant contact met je heeft. Denk aan je website en je Facebook en Instagram pagina. Zelfs een praktijkfolder, een vaccinatieoproep en een factuur zijn contactmomenten. De kunst is om op ieder van deze momenten de klant eenzelfde consistente beleving te bieden.

In de praktijk wordt de meeste aandacht aan de klant besteedt vanaf het moment dat hij of zij in de praktijk staat. Dan heb je direct invloed op de ervaring van die klant. Dat klopt, maar daarbij vergeet je dat die klant al een hele reis heeft doorlopen. Ook daar moet je bij aanwezig zijn. Want met een goed uitgewerkte klantreis krijg je de klanten die je wilt en houd je de klanten die niet bij je passen buiten. Dat scheelt een hoop gezeur en creëert veel meer loyaliteit.

Werkwijze

Tijdens deze training doorlopen we de gehele reis van de klant. Wat zien ze? Wat beleven ze? En wat moet je als praktijk doen om met ze in contact te komen? We kijken kritisch naar de website en vergelijken praktijken onderling. Zien we verschillen en zo ja, waar bestaan die uit? En indien er geen verschillen zijn, wat kun je doen om te laten zien dat jij net iets anders bent dan andere praktijken? Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

Reis van de klant

Open training

Reis van de klant

Open training

Er zijn heel veel contactmomenten die een klant kan hebben met je praktijk. Directe momenten, zoals aan de telefoon, voor de balie en in de spreekkamer. Maar er zijn ook heel veel indirecte momenten waarop een klant contact met je heeft. Denk aan je website en je Facebook en Instagram pagina. Zelfs een praktijkfolder, een vaccinatieoproep en een factuur zijn contactmomenten. De kunst is om op ieder van deze momenten de klant eenzelfde consistente beleving te bieden.

In de praktijk wordt de meeste aandacht aan de klant besteedt vanaf het moment dat hij of zij in de praktijk staat. Dan heb je direct invloed op de ervaring van die klant. Dat klopt, maar daarbij vergeet je dat die klant al een hele reis heeft doorlopen. Ook daar moet je bij aanwezig zijn. Want met een goed uitgewerkte klantreis krijg je de klanten die je wilt en houd je de klanten die niet bij je passen buiten. Dat scheelt een hoop gezeur en creëert veel meer loyaliteit.

Werkwijze

Tijdens deze training doorlopen we de gehele reis van de klant. Wat zien ze? Wat beleven ze? En wat moet je als praktijk doen om met ze in contact te komen? We kijken kritisch naar de website en vergelijken praktijken onderling. Zien we verschillen en zo ja, waar bestaan die uit? En indien er geen verschillen zijn, wat kun je doen om te laten zien dat jij net iets anders bent dan andere praktijken? Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

training - advies- reis van de klant

reis van de klant

Er zijn heel veel contactmomenten die een klant kan hebben met je praktijk. Directe momenten, zoals aan de telefoon, voor de balie en in de spreekkamer. Maar er zijn ook heel veel indirecte momenten waarop een klant contact met je heeft. Denk aan je website en je Facebook en Instagram pagina. Zelfs een praktijkfolder, een vaccinatieoproep en een factuur zijn contactmomenten. De kunst is om op ieder van deze momenten de klant eenzelfde consistente beleving te bieden.

In de praktijk wordt de meeste aandacht aan de klant besteedt vanaf het moment dat hij of zij in de praktijk staat. Dan heb je direct invloed op de ervaring van die klant. Dat klopt, maar daarbij vergeet je dat die klant al een hele reis heeft doorlopen. Ook daar moet je bij aanwezig zijn. Want met een goed uitgewerkte klantreis krijg je de klanten die je wilt en houd je de klanten die niet bij je passen buiten. Dat scheelt een hoop gezeur en creëert veel meer loyaliteit.

Werkwijze

Tijdens deze training doorlopen we de gehele reis van de klant. Wat zien ze? Wat beleven ze? En wat moet je als praktijk doen om met ze in contact te komen? We kijken kritisch naar de website en vergelijken praktijken onderling. Zien we verschillen en zo ja, waar bestaan die uit? En indien er geen verschillen zijn, wat kun je doen om te laten zien dat jij net iets anders bent dan andere praktijken? Aan het eind van de dag heb je concrete actiepunten waarmee je direct aan de slag kunt.

Reis van de klant

Open training

Op al onze trainingen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.