Social media zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Jong en oud, vrijwel iedereen maakt er gebruik van. Dat geldt ook voor de praktijk. Vooral Facebook en Instagram worden gebruikt om contact te houden met (potentiële) klanten. Een enkeling waagt zich zelfs aan YouTube of TikTok. Logisch, want social media heeft bewezen voor bedrijven een belangrijk communicatiemiddel te zijn.
Maar hoe zet je social media effectief in voor de dierenartsenpraktijk? Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar veel mensen op reageren. Maar op berichten over de gezondheid van hun dier reageren ze nauwelijks. Hoe komt dat? Hoe kun je dat verbeteren? En hoe zorg je ervoor dat ze ook naar de praktijk komen? Daar helpt deze training je mee.
Programma
We gaan samen kijken naar elkaars social media kanalen. Hoe zorg je ervoor dat ze op jouw posts reageren? Hoe bereik je de mensen die voor jouw praktijk belangrijk zijn? Aan de hand van je eigen social media analyseren we waarom de ene post wel en de andere juist niet werkt. Hierdoor leer je hoe je een goede post schrijft die wel tot een reactie leidt. Wat de eerste stap is naar een bezoek aan de praktijk.
Wat je gaat leren
- wie je via social media wilt bereiken
- hoe je interactie op een bericht kunt stimuleren
- hoe je social media beter kunt plannen en beheren
- welke instrumenten je kunnen helpen bij het maken van posts
- hoe je succes kunt meten
Haal meer uit je Social Media
Open training
- 1 dag
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- 15 april 2025
- Alle medewerkers in de DAP
- rene@digiredo.nl
- 595,- per persoon excl. BTW
Grip op Social Media
Open training
- 2 dagdelen
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- 15 april 2025
- Alle medewerkers in de DAP
- rene@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
Social media zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Jong en oud, vrijwel iedereen maakt er gebruik van. Dat geldt ook voor de praktijk. Vooral Facebook en Instagram worden gebruikt om contact te houden met (potentiële) klanten. Een enkeling waagt zich zelfs aan YouTube of TikTok. Logisch, want social media heeft bewezen voor bedrijven een belangrijk communicatiemiddel te zijn.
Maar hoe zet je social media effectief in? Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar veel mensen op reageren. Maar op berichten over de gezondheid van hun dier reageren ze nauwelijks. Hoe komt dat? Hoe kun je dat verbeteren? En hoe zorg je ervoor dat ze ook naar de praktijk komen? Daar helpt deze training je mee.
Werkwijze
In 10 stappen leren we je meer grip te krijgen op je social media. Hoe bereik je de mensen die voor jouw praktijk belangrijk zijn? Hoe zorg je ervoor dat ze op jouw posts reageren? Aan de hand van je eigen social media analyseren we waarom de ene post wel en de andere juist niet werkt. Hierdoor leer je hoe je je volgers veel beter kunt verleiden tot een like, comment of share. Wat de eerste stap is naar een bezoek aan de praktijk.
Wat je gaat leren
- wie je via social media wilt bereiken
- hoe je interactie op een bericht kunt stimuleren
- hoe je social media beter kunt plannen en beheren
- hoe je succes kunt meten
Social media zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Jong en oud, vrijwel iedereen maakt er gebruik van. Dat geldt ook voor de praktijk. Vooral Facebook en Instagram worden gebruikt om contact te houden met (potentiële) klanten. Een enkeling waagt zich zelfs aan YouTube of TikTok. Logisch, want social media heeft bewezen voor bedrijven een belangrijk communicatiemiddel te zijn.
Maar hoe zet je social media effectief in? Op Facebook zien we veel berichtjes over lieve puppy’s en vermiste katten, waar veel mensen op reageren. Maar op berichten over de gezondheid van hun dier reageren ze nauwelijks. Hoe komt dat? Hoe kun je dat verbeteren? En hoe zorg je ervoor dat ze ook naar de praktijk komen? Daar helpt deze training je mee.
Werkwijze
In 10 stappen leren we je meer grip te krijgen op je social media. Hoe bereik je de mensen die voor jouw praktijk belangrijk zijn? Hoe zorg je ervoor dat ze op jouw posts reageren? Aan de hand van je eigen social media analyseren we waarom de ene post wel en de andere juist niet werkt. Hierdoor leer je hoe je je volgers veel beter kunt verleiden tot een like, comment of share. Wat de eerste stap is naar een bezoek aan de praktijk.
Wat je gaat leren
- wie je via social media wilt bereiken
- hoe je interactie op een bericht kunt stimuleren
- hoe je social media beter kunt plannen en beheren
- hoe je succes kunt meten
Grip op Social Media
Open training
- 2 dagdelen
- trainingslocatie digiRedo, Soest
- 23 mei 2024
- Alle medewerkers in de DAP
- info@digiredo.nl
- 525,- per persoon excl. BTW
Op al onze trainingen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
Ontmoet de trainer
Marketing, klantbeleving, huisstijl en identiteit. Wij vatten dat samen in ‘René’. Zijn interesse in digitale media en marketing maakt dat hij er vol passie en enthousiasme over vertelt en jou er graag meer over wil leren.
In de meeste gevallen zal René de persoon zijn die deze training verzorgt. Heb je vragen over de inhoud of wil je een training inplannen, neem dan contact met hem op.