Digitale marketing voor de dap – open training

Vrijwel iedere praktijk heeft een website, een Facebook pagina en een digitale nieuwsbrief. Daarmee wil je je klanten binden en motiveren om naar jou te komen, zodra ze hulp nodig hebben rondom de gezondheid van hun huisdier.

Maar hoe bereik je je klanten? Wat ga je vertellen, op welke manier en hoe krijg je interactie? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief. En hoe meet je succes?

We maken je bewust van de kracht van digitale marketing en hoe je deze effectief kunt inzetten. We bespreken je digitale kanalen, hoe je content maakt, een marketingplan ontwikkelt en hoe je succes kunt meten. Praktischer kan haast niet. De enige voorwaarde is dat je affiniteit hebt met digitale marketing en het leuk vindt om met social media en het internet om te gaan.

Werkwijze

In 4 modules nemen we je mee in de wereld van digitale marketing. We bespreken je digitale kanalen; website, social media en nieuwsbrief en hoe deze elkaar kunnen versterken. Hoe je de juiste content maakt en deze afstemt op de klant die je wilt bereiken. Maar ook hoe je een campagne maakt rondom een onderwerp en hoe je deze organiseert. Tot slot leer je hoe je het succes van je inspanningen kunt meten. Kortom, de meest complete training op dit gebied voor de veterinaire markt.

Wat je gaat leren

  • het beheer van website, social media en nieuwsbrief
  • het maken van de juiste content
  • het plannen van je activiteiten
  • het meten van je succes

Deze training hebben we ontwikkeld in samenwerking met MSD Animal Health.

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

Digitale marketing voor de dierenartsenpraktijk

Open training

De beste campagnes zijn gecreëerd om het publiek precies datgene te geven wat ze willen, zelfs als ze zelf niet weet wat dat is.

Digitale Marketing voor de DAP

Open training

Vrijwel iedere praktijk heeft een website, een Facebook pagina en een digitale nieuwsbrief. Daarmee wil je je klanten binden en motiveren om naar jou te komen, zodra ze hulp nodig hebben rondom de gezondheid van hun huisdier.

Maar hoe bereik je je klanten? Wat ga je vertellen, op welke manier en hoe krijg je interactie? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief. En hoe meet je succes?

We maken je bewust van de kracht van digitale marketing en hoe je deze effectief kunt inzetten. We bespreken je digitale kanalen, hoe je content maakt, een marketingplan ontwikkelt en hoe je succes kunt meten. Praktischer kan haast niet. De enige voorwaarde is dat je affiniteit hebt met digitale marketing en het leuk vindt om met social media en het internet om te gaan.

Werkwijze

In 4 modules nemen we je mee in de wereld van digitale marketing. We bespreken je digitale kanalen; website, social media en nieuwsbrief en hoe deze elkaar kunnen versterken. Hoe je de juiste content maakt en deze afstemt op de klant die je wilt bereiken. Maar ook hoe je een campagne maakt rondom een onderwerp en hoe je deze organiseert. Tot slot leer je hoe je het succes van je inspanningen kunt meten. Kortom, de meest complete training op dit gebied voor de veterinaire markt.

Wat je gaat leren

  • het beheer van website, social media en nieuwsbrief
  • het maken van de juiste content
  • het plannen van je activiteiten
  • het meten van je succes

Deze training hebben we ontwikkeld in samenwerking met MSD Animal Health.

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

De beste campagnes zijn gecreëerd om het publiek precies datgene te geven wat ze willen, zelfs als ze zelf niet weet wat dat is.

tarievenscan-2022-grip op je prijs

Vrijwel iedere praktijk heeft een website, een Facebook pagina en een digitale nieuwsbrief. Daarmee wil je je klanten binden en motiveren om naar jou te komen, zodra ze hulp nodig hebben rondom de gezondheid van hun huisdier.

Maar hoe bereik je je klanten? Wat ga je vertellen, op welke manier en hoe krijg je interactie? Hoe organiseer je het beheer van Facebook, je website en je nieuwsbrief. En hoe meet je succes?

We maken je bewust van de kracht van digitale marketing en hoe je deze effectief kunt inzetten. We bespreken je digitale kanalen, hoe je content maakt, een marketingplan ontwikkelt en hoe je succes kunt meten. Praktischer kan haast niet. De enige voorwaarde is dat je affiniteit hebt met digitale marketing en het leuk vindt om met social media en het internet om te gaan.

Werkwijze

In 4 modules nemen we je mee in de wereld van digitale marketing. We bespreken je digitale kanalen; website, social media en nieuwsbrief en hoe deze elkaar kunnen versterken. Hoe je de juiste content maakt en deze afstemt op de klant die je wilt bereiken. Maar ook hoe je een campagne maakt rondom een onderwerp en hoe je deze organiseert. Tot slot leer je hoe je het succes van je inspanningen kunt meten. Kortom, de meest complete training op dit gebied voor de veterinaire markt.

Wat je gaat leren

  • het beheer van website, social media en nieuwsbrief
  • het maken van de juiste content
  • het plannen van je activiteiten
  • het meten van je succes

Deze training hebben we ontwikkeld in samenwerking met MSD Animal Health.

Deze training is ontwikkeld door digiRedo in samenwerking met MSD Animal Health Benelux.

Digitale Marketing voor de DAP

Open training

De beste campagnes zijn gecreëerd om het publiek precies datgene te geven wat ze willen, zelfs als ze zelf niet weet wat dat is.

Op al onze trainingen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Rene 1949 1 kopie.1

Ontmoet de trainer

Marketing, klantbeleving, huisstijl en identiteit. Wij vatten dat samen in ‘René’. Zijn interesse in digitale media en marketing maakt dat hij er vol passie en enthousiasme over vertelt en jou er graag meer over wil leren.

In de meeste gevallen zal René de persoon zijn die deze training verzorgt. Heb je vragen over de inhoud of wil je een training inplannen, neem dan contact met hem op.

Stuur een WhatsApp'je
naar de trainer.

Heb je vragen over de training?
René reageert binnen een werkdag.