Wij zijn digiRedo

Wij zijn digiRedo én dierenartsen. Wij snappen de markt. Dit komt omdat we zowel in de praktijk hebben gestaan als in het bedrijfsleven. Met ervaring in marketing en communicatie, software en nieuwe media. Maar, nog veel belangrijker, we zijn ook klanten. En kijken als zodanig naar dienstverlening. Wat je dan ziet is soms oogverblindend mooi, maar evenzo vaak tenenkrommend. Dat laatste bestrijden we door het eerste te bereiken.

Dit doen we niet alleen, maar met hulp van creatieve helden: onze fellows. No-nonsense types, net als wij, met een positieve blik en oog voor schoonheid. Denkend in beelden en mogelijkheden. Samen helpen wij je graag verder om met behulp van onze kennis en creativiteit je gunfactor te verhogen.

team-rene
Na 4 jaar in de gezelschapsdierenpraktijk gewerkt te hebben, heb ik de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven, naar de marketing afdeling van Intervet International. Eerst als technical manager, later als product manager. In die 7 jaar heb ik het vak marketing-communicatie leren kennen, een zeer interessant gebied. Zeker sinds de komst van de ‘nieuwe media’.

Communicatie is sindsdien revolutionair veranderd en wij moeten mee. Veranderen is eng, dat is heel menselijk, maar de angst komt meestal voort uit onwetendheid. Terwijl het ook nieuwe kansen biedt. Dit heeft ertoe geleid dat ik in 2008 met digiRedo gestart ben.

Met digiRedo wil ik de veterinaire markt meenemen in deze nieuwe wereld. Daar waar de klant meer heer en meester is dan ooit tevoren. En waarnaar wij moeten luisteren en mee moeten praten. Doen we dat goed, dan kan er met die klant iets heel moois ontstaan.

Binnen digiRedo leid ik de projecten en denk mee in het creatieve proces. Ik geef trainingen, ben een gepassioneerd spreker, maak video’s en zoek altijd naar het mooie verhaal achter een opdracht. Ik hou korte lijntjes met de klanten en probeer samen met hen hele mooie dingen te maken. En dat lukt vrijwel altijd.

team-gerco

Eén jaar in een gemengde praktijk en ruim tien jaar als docent/chirurg Paard aan de Universiteit neem ik mee als praktische bagage. Daarna heb ik 5 jaar gewerkt in het bedrijfsleven, eerst als marketing manager bij Dechra en vervolgens als general manager bij Animana. In deze posities merkte ik dat het belangrijk is wat je doet, maar mogelijk nog veel belangrijker of en hoe je hierover communiceert.

De laatste jaren zag ik steeds vaker de worsteling die die de veterinaire wereld hier mee heeft. Met de kwaliteit van zorg, diensten en producten is in Nederland helemaal niets mis; die behoort tot het hoogste niveau in de wereld. Maar wat vinden we het met z’n allen moeilijk om hier helder over te communiceren en een goed verdienmodel voor te bedenken. Steeds vaker kreeg ik het gevoel dat ik met mijn visie en analytisch vermogen hier een bijdrage aan kon en wilde leveren.

Tijdens een toevallige ontmoeting met René van den Bos bleken we een gedeelde passie en visie voor dit onderwerp te hebben. Het duurde daarna niet heel lang meer, voordat ik mijn baan durfde op te zeggen en vanaf 1 oktober 2015 zal ik samen met René digiRedo verder uit bouwen met focus op praktijkondersteuning.

Bij veranderingen zie ik snel de kansen die deze met zich meebrengen en ik ben niet bang om actie te ondernemen om die kansen te benutten. Gezien de huidige veranderingen in de veterinaire markt zie ik dáár ook volop kansen. Ik kijk er naar uit om die samen met jou op te pakken.