“Iedereen wil graag kopen, maar niemand wil dat er aan hem verkocht wordt” Maar om een financieel gezonde praktijk te runnen is het wel belangrijk dat je de behoeftes van je klanten weet om te zetten in omzet voor je praktijk. De ervaring is dat de meeste dierenartsen en paraveterinairen dit ontzettend moeilijk vinden en […]

“Iedereen wil graag kopen, maar niemand wil dat er aan hem verkocht wordt”

Maar om een financieel gezonde praktijk te runnen is het wel belangrijk dat je de behoeftes van je klanten weet om te zetten in omzet voor je praktijk. De ervaring is dat de meeste dierenartsen en paraveterinairen dit ontzettend moeilijk vinden en snel bang zijn ‘duur’ gevonden te worden. In deze training leer je hoe je je klanten optimaal behandelt en motiveert om jouw diensten en producten af te nemen zonder dat je het gevoel krijgt commercieel te zijn. Door te informeren en te vragen ga je ontdekken welke behoeftes jouw klant exact heeft en hoe je daar zo optimaal mogelijk op in kunt spelen. Naast een stijging van je omzet zal hierdoor de klanttevredenheid waarschijnlijk ook nog eens toenemen.